  • 1. Data: 2002-04-24 08:20:13
    Temat: Bank i kiełbasa ...
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    za onetem

    Do handlu kiełbasą został zmuszony jeden z oddziałów największej na
    Białorusi instytucji bankowej - "Biełarusbanku" w Hłusku na wschodzie kraju,
    gdy okazało się, że jeden z kredytobiorców może się rozliczyć jedynie
    wędliną.

    Dłużnik - przetwórnia mięsa z Bobrujska - pożyczył pieniądze na skup
    zakontraktowanego przez państwo mięsa. Nie miał gotówki, by spłacić swoje
    długi wobec "Biełarusbanku", oddał je zatem w naturze.

    Jak informuje agencja "BARC News", kiełbas i tak - z powodu wysokiej ceny -
    nie można było sprzedać w sklepach.

    Teraz każdy klient hłuskiego oddziału "Biełarusbanku" jest zachęcany przez
    kasjerów: "Kupujcie u nas kiełbasę - o jedną trzecią taniej niż w sklepie".
    W sklepie za kilogram wędliny płaci się równowartość 24 złotych, w banku -
    16 zł. Ten ostatni handluje bowiem bez marży.

    Nie wykluczone, że bankierzy-handlarze "wyjdą na swoje". Mieszkańcy miasta -
    właśnie ze względu na niższą cenę - wędlinę w banku z kupują bardzo chętnie.

  • 2. Data: 2002-04-24 08:36:06
    Temat: Re: Bank i kiełbasa ...
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Fajnie - ale co tu daleko szukać - a u nas na poczcie to nie sprzedają
    proszków do prania i parasolek ? Ja widziałam osobiście :-)))

  • 3. Data: 2002-04-24 08:50:31
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Kasia wrote:

    > Fajnie - ale co tu daleko szukać - a u nas na poczcie to nie sprzedają
    > proszków do prania i parasolek ? Ja widziałam osobiście :-)))

    A banki prowadza dystrybucje wina
    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 4. Data: 2002-04-24 08:57:00
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "qubacz" <q...@2...pl> napisał w wiadomości

    > A banki prowadza dystrybucje wina

    No nie nie porównujmy tych dwóch rzeczy :-))) Citek daje winko gratis :-)))
    Oczywiście "gratis" to słowo umowne w przypadku instytucji nastawionych na
    zysk :-)))

  • 5. Data: 2002-04-24 08:57:22
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > A banki prowadza dystrybucje wina
    > --
    czepiliscie sie Citka - czy jakis inny bank robi takie fajne promocje jak
    Citek? Tyko nie piszcie ze inne nie musza ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-04-24 09:48:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czepiliscie sie Citka - czy jakis inny bank robi takie fajne promocje jak
    > Citek? Tyko nie piszcie ze inne nie musza ;-)

    mBank daje srebrne delfinki ;D

  • 7. Data: 2002-04-24 11:38:31
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > mBank daje srebrne delfinki ;D

    za co? ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-04-24 11:59:08
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia" <K...@e...pl> napisał w wiadomości

    > wymienia je za winko z Citka :-)))

    wole chyba winko niz srebrnego delfinka ;-) z winka jakis pozytek bedzie ;-P

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-04-24 11:59:50
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał

    > za co? ;-)

    wymienia je za winko z Citka :-)))

  • 10. Data: 2002-04-24 12:07:32
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > wole chyba winko niz srebrnego delfinka ;-) z winka jakis pozytek bedzie
    ;-P

    Zgadzam się z przedmówcą :-)))