  • 1. Data: 2002-04-24 07:49:52
    Temat: Maestro ING przedplacona
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Przejrzalem TOiP ING i nie znalazlem jakos info o Maestro przedplaconej.
    Zatem parametry takie jak dla Maestro ING?
    Prosze o potwierdzenie moich przypuszczen lub korekte, chodzi o kogos nie
    posiadajacego konta w ING:
    1. Wydanie 5zl
    2. Wazna rok
    3. Nie mozna przedluzyc waznosci -> przed uplywem roku wyplacic wszystko i
    kupic nowa.
    4. Mozna zasilac przelewami
    5. Sprawdzenie salda tylko w bankomacie ING.
    6. Prowizja od transakcji bezgotowkowych 0,00
    7. Od wyplat w bankomatach:
    - ING - 0,00zl
    - inne - 4zl
    8. Bankomaty ING maja banknoty 10zl
    9. Brak oprocentowania od zgromadzonych srodkow.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 2. Data: 2002-04-24 07:53:55
    Temat: Re: Maestro ING przedplacona
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Przejrzalem TOiP ING i nie znalazlem jakos info o Maestro przedplaconej.
    > Zatem parametry takie jak dla Maestro ING?

    Proponuje zajrzeć tutaj:
    http://www.ing.pl/u235/navi/54632

    Pozdrawiam,
    Prof_Ex

  • 3. Data: 2002-04-24 08:00:50
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik wrote:
    > 4. Mozna zasilac przelewami
    bezplatnie

    wplata w kasie ING - 5 zl

    > 7. Od wyplat w bankomatach:
    > - ING - 0,00zl
    > - inne - 4zl
    5 zl

    Historia transakcji - 5 zl za kazdy rozpoczety miesiac

    PZdr,

    Maciej

  • 4. Data: 2002-04-24 12:17:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    > Proponuje zajrzeć tutaj:
    > http://www.ing.pl/u235/navi/54632

    Gdyby tam byly odpowiedzi na moje pytania to bym nie pytal.
    Dzieki.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-04-24 12:19:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:aa5otc$5gb$1@news.tpi.pl...
    > bezplatnie
    >
    > wplata w kasie ING - 5 zl

    > 5 zl

    ???
    A jest to gdzies w TOiP?
    Znalazlem tam tylko "Maestro ING" bez "przedplacona" i dla takiej bylo 4zl.

    > Historia transakcji - 5 zl za kazdy rozpoczety miesiac

    Rozumiem, ze mozna zrezygnowac?;-)
    Czy bankomat ING umozliwia jakis wglad w historie, czy tylko saldo?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-04-24 12:22:25
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik wrote:

    > ???
    > A jest to gdzies w TOiP?
    > Znalazlem tam tylko "Maestro ING" bez "przedplacona" i dla takiej
    > bylo 4zl.

    W TOiP dla Maestro przedplaconego :-) Rowniez zero dla wyplat w kasach ING
    wyposazonych w terminale.

    > Rozumiem, ze mozna zrezygnowac?;-)

    Tylko na żądanie, czyli nie trzeba rezygnowac :)

    > Czy bankomat ING umozliwia jakis wglad w historie, czy tylko saldo?

    Saldo only

    Pzdr,

    M.

  • 7. Data: 2002-04-24 12:30:27
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Maciej Bebenek wrote:

    > Tylko na żądanie, czyli nie trzeba rezygnowac :)

    kiedy kupowąłem tę kartę pani zapytała mnie o adres korespondencyjny, a
    na moje pytanie co zamierzają do mnie wysyłać, powiedziała, że wyciąg
    miesięczny.
    Dyskusję z panią uznałem za bezcelową...

    pzdr

    Tomek

  • 8. Data: 2002-04-25 10:32:24
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message
    > kiedy kupowąłem tę kartę pani zapytała mnie o adres korespondencyjny, a
    > na moje pytanie co zamierzają do mnie wysyłać, powiedziała, że wyciąg
    > miesięczny.
    Chyba na cos upadla :) Zadnych wyciagow nie przysylaja.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 9. Data: 2002-04-25 10:36:37
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> wrote in message
> [...]
    > Zatem parametry takie jak dla Maestro ING?
    > Prosze o potwierdzenie moich przypuszczen lub korekte, chodzi o kogos nie
    Tak.

    > 2. Wazna rok
    Nie. Data waznosci jest od razu do karty przypisana. Wydawane sa chyba
    seriami. Moja wazna jest do marca 2003 - kupiona w styczniu br. Czyli wazna
    ponad rok.

    > 3. Nie mozna przedluzyc waznosci -> przed uplywem roku wyplacic wszystko i
    > kupic nowa.
    Nie trzeba wyplacac. Trzeba sie z karta zglosic do banku i kupic nowa. Stan
    konta bedzie przeniesiony na nowa. Przynajmniej tak twierdza w banku.

    > 4. Mozna zasilac przelewami
    Tak

    > 5. Sprawdzenie salda tylko w bankomacie ING.
    Tak.

    > 6. Prowizja od transakcji bezgotowkowych 0,00
> [...]

    Tak.

    > - inne - 4zl
    Nie. 5plz. Stoi jak byk w TOiP.