  • 1. Data: 2002-04-24 07:52:20
    Temat: RE: Citi dla kibicow
    Od: B...@b...com.pl (Swacha Bartosz)

    zawiedzialem sie ze jeszcze trzeba miec ukonczone 25 lat .....:-(

    bs

  • 2. Data: 2002-04-24 07:56:24
    Od: s...@y...com (Sebak)

    Wystarczy, ze pracujesz w "znanej firmie".
    Jest to bardzo ciekawa "konkurencja" :-)))

    Pozdrawiam,

    Sebak

  • 3. Data: 2002-04-24 09:35:14
    Od: <p...@p...com>

    Z czystej ciekawości chciałem mieć regulamin tej ich nowej EC/MC. Zadzwoniłem,
    żeby mi przysłali regulamin, TPiO i wniosek (też z ciekawości). Miły pan
    poinformował mnie, że regulamin i TPiO owszem, ale wniosku mi nie wyśle bo, na
    razie jest to oferta skierowana do wybranych (przez CITI).

    Czyżby ich zasypało wnioskami (wątpię), a może produkt w momencie startu jest
    (jak zwykle w CITI) gotowy w 50%?

    złożył już ktoś wniosek?

    przemek

    PS Pan na infolinii na kartę wołał maestro :)))

  • 4. Data: 2002-04-24 10:02:04
    Od: <t...@p...onet.pl>

    [..]

    > złożył już ktoś wniosek?
    >
    > przemek
    >
    > PS Pan na infolinii na kartę wołał maestro :)))

    Ktoś złożył. Oferta jest wpierw kierowana do posiadaczy Visy. Ale możesz się
    umówić z przedstawicielem i po kłopocie.

    TM