  • 1. Data: 2002-04-24 07:56:50
    Temat: Ceny walut
    Od: "Aurel11" <a...@p...onet.pl>

    Czy może mi ktoś wyjaśnić jakie są kursy walut w bankach przy sprzedaży "na
    zewnątrz" (waluta na wyjazd zagraniczny), a jakie przy sprzedaży "do
    rozliczeń wewnętrznych" (np. spłata kredytu)?

    Dodatkowo interesuje mnie po której cenie mogę kupić waluty chcąc założyć
    lokatę walutową w tym samym banku?

    Oraz

    Czy po rozwiązaniu / zerwaniu umowy można wypłacić wartość w walucie
    zagranicznej czy trzeba skorzystać z zamiany tej wartości na pieniądz
    polski?

  • 2. Data: 2002-04-24 08:28:53
    Temat: Re: Ceny walut
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Aurel11"
> [...]
    w walucie
    > zagranicznej czy trzeba skorzystać z zamiany tej wartości

    waluty w bankach maja kurs pieniedzy i dewiz

    pierwszy jest mniej korzystny dla klienta bo stosuje sie go
    wtedy gdzy w gre wchodzi zywa gotowka, drugi gdy zmiana
    waluty odbywa sie w komputerze bez ogladania gotowki

    jeszcze jedna rada jak bedziesz cos sobie przeliczal - kursy
    maja nazwy z punktu widzenia banku, czyli sprzedaz dewiz
    stosuje sie jak tym masz na rachunku zlotowki a chcesz
    zalozyc lokate walutowa - bank ci te dewizy sprzedaje,
    podziel kwote zl przez kurs i dowiesz sie ile dostaniesz
    Powodzenia
    *** blad ***