  • 11. Data: 2002-02-17 12:12:17
    Temat: Re: Bank do przelewow do mBanku i Inteligo
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@-...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@n...org> napisał w wiadomości
    news:a4msc2$mn0$1@news.onet.pl...

    > 5 sztuk: http://www.lukas.pl/placowki/placowki.asp?woj=dolnoś
    ląskie

    zobacz ile ma WBK BZ :)

    mi lukasa nie podrodze ani jedna.

  • 12. Data: 2002-02-17 12:13:03
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@-...pl>

    > 5 sztuk: http://www.lukas.pl/placowki/placowki.asp?woj=dolnoś
    ląskie

    lol Brak placówek haahah

  • 13. Data: 2002-02-17 12:22:49
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@-...pl>

    > zobacz ile ma WBK BZ :)

    policzylem jedynie 29, lukas ma 6x mniej prawie :) i to w polnocnej czesci
    miasta bardziej.

  • 14. Data: 2002-02-18 10:34:20
    Od: "J.B.Globalski" <j...@t...pl>

    s...@g...pl wrote:

    > HI!
    > Mam pytanie: mam rachunki w mBanku i Inteligo potrzebuje wplacac tam kase
    > ale na poczcie/w banku jest to platne mniej wiecej 3zl chcialbym zalozyc
    > sobie konto w jakims banku "marmurze" tak abym mogl wplacac tam kase a
    > nastepnie bez prowizli przelewac ja do mB. i I. Teraz korzystam z Bsk co o
    > tym sadzicie? Jaki bank byscie polecili? Jestem studentem wiec za duzo kasy
    > nie mam :) jakies 80% kasy sam wplacam.
    >
    > Z gory thx za odpowiedz.

    Bank Pocztowy:
    - wplacasz za darmo w kazdym urzedzie pocztowym (najwiecej placowek w kraju)
    - przelewy za darmo
    - oplata za prowadzenie 3 zl
    --
    JB

  • 15. Data: 2002-02-18 15:39:01
    Od: <m...@p...onet.pl>

    LGnet:

    PLUSY:
    -prowadzenie za darmo
    -przelewy za darmo

    MINUSY:
    -mało placówek

    Konto lakcyjne Raiffeisen Bank:

    PLUSY:
    -prowadzenie za darmo
    -przelew za darmo na wybrany rachunek

    MINUSY:
    -jeszcze mniej placówek niż w pierwszym przypadku
    -trzeba w ciągu pół roku obrócić 1000 PLN, bo to lokata

  • 16. Data: 2002-02-18 15:43:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Feb 18, 2002 at 04:39:01PM +0100, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >
    > MINUSY:
    > -jeszcze mniej placówek niż w pierwszym przypadku
    > -trzeba w ciągu pół roku obrócić 1000 PLN, bo to lokata

    A to ostatnie to nieprawda. Chyba ze biora pod uwage RORa.

    --

    --w

  • 17. Data: 2002-02-18 17:59:38
    Od: <s...@g...pl>

    > Bank Pocztowy:
    > - wplacasz za darmo w kazdym urzedzie pocztowym (najwiecej placowek w
    kraju)
    > - przelewy za darmo
    > - oplata za prowadzenie 3 zl

    Oferta wydaje sie ciekawa tylko w cenniku na stronie www nie moge znalesc
    cen przelewow czy aby napewno sa one darmowe? Ma ktos konto w bp? Jest
    dostep do kasy przez net lub tel?

  • 18. Data: 2002-02-19 07:45:24
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    s...@g...pl wrote:

    > Oferta wydaje sie ciekawa tylko w cenniku na stronie www nie moge znalesc
    > cen przelewow czy aby napewno sa one darmowe? Ma ktos konto w bp? Jest
    > dostep do kasy przez net lub tel?

    Przelewy darmowe, telefon na 08011 z dostępem pasywnym.

    pzdr

    Tomek

  • 19. Data: 2002-02-19 08:02:21
    Od: "J.B.Globalski" <j...@t...pl>

    s...@g...pl wrote:

    > Oferta wydaje sie ciekawa tylko w cenniku na stronie www nie moge znalesc
    > cen przelewow czy aby napewno sa one darmowe?

    Nie mozesz znalezc bo sa za darmo - przeciez napisalem.

    > Ma ktos konto w bp? Jest
    > dostep do kasy przez net lub tel?

    Dostep do kasy masz nie wychodzac z domu - ale nie przez net, tylko
    przez listonosza (skladasz mu zlecenia), albo wychodzac z domu przez
    skrzynke pocztowa (wrzucasz koperte ze zleceniem). Przez telefon mozesz
    tylko sprawdzic saldo, a podobno wkrotce rowniez zlozyc np. przelew.
    --
    JB

  • 20. Data: 2002-02-22 11:19:06
    Od: Fux <f...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Feb 2002 20:37:24 +0100, <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >tym sadzicie? Jaki bank byscie polecili? Jestem studentem wiec za duzo kasy

    Do wpłat, wypłat i przelewów za freeeee oraz do dość łatwych debetów
    polecam Ci Lukas Bank e-konto lub e-konto pro - szczegóły na Lukas
    stronce.