  • 1. Data: 2003-02-07 16:22:06
    Temat: Bank Zachodni Skandal!!
    Od: "Feanor" <a...@p...onet.pl>

    Otóż niedawno wypłaciłem pewną kwotę w okienku w oddziale BZ i okazało się
    że pobiera on opłatę(2zł) za wypłatę własnych środków z własnego rachunku w
    ich własnym oddziale!!!!
    Toż to jakaś paranoja nie wiem co chcą w ten sposób uzyskać , może
    zabezpieczają się przed "odpływem klientów" w ten sposób . Jak ktoś będzie
    chciał wybrać własne pieniądze to oni mu dosolą prowizję , na mnie to
    jednak działa odwrotnie i mimo prowizji jaka będę musiał pewnie zapłacić
    chyba już im podziękuje.

    Pozdr.

  • 2. Data: 2003-02-07 16:31:35
    Temat: Re: Bank Zachodni Skandal!!
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b20min$r9r$1@news.onet.pl>, Feanor wrote:
    > Otóż niedawno wypłaciłem pewną kwotę w okienku w oddziale BZ i okazało się
    > że pobiera on opłatę(2zł) za wypłatę własnych środków z własnego rachunku w
    > ich własnym oddziale!!!!

    Naprawde?!@# Czy ktos tu mowil o cos o banku Pekao SA - ze tam dopiero to
    sie placi?

  • 3. Data: 2003-02-07 16:37:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Feanor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Otóż niedawno wypłaciłem pewną kwotę w okienku w oddziale BZ i okazało się
    > że pobiera on opłatę(2zł) za wypłatę własnych środków z własnego rachunku
    > ich własnym oddziale!!!!

    Od kiedy 2? IMHO jest 1 PLN

    > Toż to jakaś paranoja nie wiem co chcą w ten sposób uzyskać ,

    Chca aby nie bylo kolejek ;) ale wg mnie nie tedy droga bo kolejki wciaz
    sa - przydalo by sie zmienic troche obsluge a nie wprowadzac oplaty za
    wyplate w kasie.

    Caly BZWBK - co sie dziwisz - od nich trzeba sie trzmac z daleka.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-02-07 16:48:45
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > chciał wybrać własne pieniądze to oni mu dosolą prowizję , na mnie to
    > jednak działa odwrotnie i mimo prowizji jaka będę musiał pewnie zapłacić

    Że niby dziwi Cię to?
    Bo to akurat obecnie prawie standard...
    I dobrze, chyba, że chcesz stać w kolometrowej kolejce...

    ZTCW BZWBK nie pobierze tej opłaty, gdy wypłacasz więcej niż limit dzienny
    na karcie... Ale to tylko słyszałem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-02-07 17:00:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ZTCW BZWBK nie pobierze tej opłaty, gdy wypłacasz więcej niż limit dzienny
    > na karcie... Ale to tylko słyszałem...

    Zle slyszales :( Zdzieraja ile wlezie :(

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-02-07 17:57:33
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    JaKi wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zle slyszales :( Zdzieraja ile wlezie :(
    >
    > --
    > JaKi

    trzeba czytać tabele opłat i prowizji !!!!! każdego banku !
    --
    "there is always music in the air" Dale Cooper (special agent FBI) from
    "Twin Peaks"

  • 7. Data: 2003-02-07 18:14:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Aga" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > trzeba czytać tabele opłat i prowizji !!!!! każdego banku !

    Za duzo czasu by to zabralo - proponuje tylko tych w ktorych ma sie rachunki
    ;)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-02-07 18:33:08
    Od: "Grzegorz" <g...@W...pl>

    > Naprawde?!@# Czy ktos tu mowil o cos o banku Pekao SA - ze tam dopiero to
    > sie placi?

    Za wypłatę włsnych środków ze swojego konta w pekao się nie płaci.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2003-02-07 18:57:41
    Od: "Feanor" <a...@p...onet.pl>

    > ZTCW BZWBK nie pobierze tej opłaty, gdy wypłacasz więcej niż limit dzienny
    > na karcie... Ale to tylko słyszałem...
    Zle słyszałeś bo pobrałem zdecydowanie więcej "niż limit dzienny" .

    Pozdr.

  • 10. Data: 2003-02-08 01:30:31
    Od: "b@rt" <h...@i...pl>

    i recommend
    BLUE FOR YOU
    the verybest of Nina Simone
    --
    Jeszcze sie nie wyprowadzilem do Zielonej Gory; ale skoro caly Gorzow sie