  • 1. Data: 2013-07-23 21:52:17
    Temat: Bank Pekao telefonuje
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    i proponuje mi zmiane sposobu rzekazywania wyciągów, na forme
    elektroniczną.
    Z tym, że ja od 3 lat nie dostałem żadnego wyciągu papierowego, bo opcję tą
    wyłączyłem podczas jakiejś tam wizyty w banku.

  • 2. Data: 2013-07-23 22:06:11
    Temat: Re: Bank Pekao telefonuje
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >Z tym, że ja od 3 lat nie dostałem żadnego wyciągu papierowego, bo opcję tą
    >wyłączyłem podczas jakiejś tam wizyty w banku.

    Nie tylko Pekao, PGNiG się umówił na wymianę gazomierza, przyjechali,
    wymienili, protokół podpisaliśmy. A po trzech tygodniach przyjechała inna
    ekipa z nowym gazomierzem, z wymiany zrezygnowali. Wiem NTG.

  • 3. Data: 2013-07-24 18:00:02
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2013-07-23 21:52, Karol Misiukiewicz pisze:
> [...]
    > Z tym, że ja od 3 lat nie dostałem żadnego wyciągu papierowego, bo opcję tą
    > wyłączyłem podczas jakiejś tam wizyty w banku.

    A przy okazji to czy nie chcieli się głównie umówić w oddziale na to
    wyłączenie wyciągów?

    Darek