  • 1. Data: 2013-07-23 15:15:59
    Temat: Atak na klientów PKO bp
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Nie mam konta w PKO , ale dostałem maila, z linkiem niby do "ipko.pl".
    Po kliknięciu przenosi na taką stronę:

    http://goldenlandarch.com/pkk/1.htm?https://www.ipko
    .pl/ikd=3499duwyd7WE84Uf38feu39Suf739f773iFu3ife9F73
    ufIif3if8

    i żąda wpisania loginu, hasła i kodu zdrapkowego. Atak chyba z czeskiego
    serwera.

  • 2. Data: 2013-07-24 00:46:34
    Temat: Re: Atak na klientów PKO bp
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-07-23 15:15, wiatrak wrote:
> [...]
    ufIif3if8

    > i żąda wpisania loginu, hasła i kodu zdrapkowego. Atak chyba z czeskiego

    ja dostalem podobnego smsa:

    http://jakistamadres.com/www.pkobp.pl

    jak wpisalem do przegladarki to przekierowywalo na adres podobny do
    twojego - dalo sie zalogowac na jakies dane od czapki, wywalalo jakis
    komunikat niby systemowy.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."