  • 21. Data: 2007-11-14 14:05:07
    Temat: Re: BZWBK zapytanie o saldo - prowizja
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 12:06, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:

    > Bydgoszcz. Nie wiem o co chodzi, bo chyba z 10 lat korzystam z bankomatów,
    > ale nigdy w życiu nie wybierałem mniej niż 50 albo 100PLNów...
    > Osobiście wolałbym, żeby dało się pobrać banknoty 200,500,1000PLNów... To
    > się znacznie częściej przydaje...

    Zdarzalo mi sie 20 zl, jak i np. 70 czy 90 zl. - co bez nizszych
    nominalow jest niemozliwe.

  • 22. Data: 2007-11-14 14:08:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 12:02, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > A o tu jest niejasnego??
    > Chcesz jeden wyciąg, to masz gratis...
    > Chcesz dwa wyciągi, to za drugi płacisz...

    No wlsni nie jest jasna do konca opcja

    masz jedna KK - masz jeden wyciag
    masz KK i KK dodatkowa masz dwa wyciagi, za wyciag do dodatkowej
    placisz.

    A nie jest jasno powiedziane, ze w drugim wypadku masz na wyciagu do
    KK glownej dopisane transakcje dla KK dodatkowej jako podstawowa
    bezplatna opcja . Moze jest TYLKO opcja - dwie karty - dwa wyciagi?

  • 23. Data: 2007-11-14 14:19:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > masz jedna KK - masz jeden wyciag
    > masz KK i KK dodatkowa masz dwa wyciagi, za wyciag do dodatkowej
    > placisz.

    Nie. Masz wszystko na jednym. Ale możesz dopłacić do drugiego wyciągu. Nie
    wiem czy transakje z karty dodatkowej są wówczas na głównym wyciągu...

    > A nie jest jasno powiedziane, ze w drugim wypadku masz na wyciagu do
    > KK glownej dopisane transakcje dla KK dodatkowej jako podstawowa
    > bezplatna opcja . Moze jest TYLKO opcja - dwie karty - dwa wyciagi?

    Nie. U mnie żona ma główną, ja dodatkową... I jeden wyciąg...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 24. Data: 2007-11-14 16:59:24
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 14 Nov 2007 12:06:17 +0100, Maciej Loret wrote:

> [...]
    > ale nigdy w życiu nie wybierałem mniej niż 50 albo 100PLNów...
    > Osobiście wolałbym, żeby dało się pobrać banknoty 200,500,1000PLNów... To

    Za większe zakupy płacę z reguły kartą, natomiast gotówką raczej niewielkie
    kwoty, dlatego wolę niższe nominały - nie ma problemów z wydaniem reszty.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2007-11-14 17:37:23
    Od: - <...@...a>

    Dnia Wed, 14 Nov 2007 12:06:17 +0100, Maciej Loret napisał(a):

    > Osobiście wolałbym, żeby dało się pobrać banknoty 200,500,1000PLNów... To
    > się znacznie częściej przydaje...

    Przegapiłem wprowadzenie nowych nominałów?

  • 26. Data: 2007-11-14 17:50:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Za większe zakupy płacę z reguły kartą, natomiast gotówką raczej
    > niewielkie
    > kwoty, dlatego wolę niższe nominały - nie ma problemów z wydaniem reszty.

    Ja też. Ale za niektóre nie ma szans zapłacić kartą....

  • 27. Data: 2007-11-14 17:51:45
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Przegapiłem wprowadzenie nowych nominałów?

    Niestety nie. Wciąż męczymy się z setkami, bo dwusetki są rzadkie, a
    większych w ogóle brak...

  • 28. Data: 2007-11-14 20:42:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lis, 15:19, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Nie. Masz wszystko na jednym. Ale możesz dopłacić do drugiego wyciągu. Nie
    > wiem czy transakje z karty dodatkowej są wówczas na głównym wyciągu...

    Jak napisalem wczesniej - gdybym sie przymierzal, to bym wczesniej
    doprecyzowal, czy w ramach bezplatnego wyciagu jest tak jak powyzej.
    Zeby nie byc zaskoczonym, jak autor watku, gdyby bank narzucal
    rozwiazanie kosztogenne.