  • 1. Data: 2007-11-10 19:59:53
    Temat: BZWBK zapytanie o saldo - prowizja
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    Pytam z czystej ciekawosci
    Czy znacie może jeszcze jakiś inny bank poza BZWBK wymienionym w temacie
    który bezczelnie pobiera prowizję za tą "usługe" w sieci _własnych_
    bankomatów (!) ?
    Właściwie to mało co korzystałem z tego konta (musiałem otworzyć dla
    allekarty) ale tym ten bank przebił nawet niesławne Pekao S.A. bank który
    dotychczas uznawałem za najbardziej pazerny z pazernych. Pożeganm sie z nimi
    jak najszybciej bo to jest chyba ewenement na skale swiatową...

  • 2. Data: 2007-11-10 20:28:40
    Temat: Re: BZWBK zapytanie o saldo - prowizja
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fh52km$ben$1@inews.gazeta.pl, *LW* wrote:
> [...]
    > który dotychczas uznawałem za najbardziej pazerny z pazernych.
    > Pożeganm sie z nimi jak najszybciej bo to jest chyba ewenement na

    No widzisz, a peako sa nie bierze za zapytanie o saldo w bankomacie :)

    ZTCP to mbank mi chyba kiedys za to 1zl w teoretycznie "ichnim" euronecie.

    Nie wiem czy dobrze kojarze ze Millenium za wydruk kaze sobie placic, ale
    pogapienie sie w ekranik jest za darmo.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-11-10 21:38:45
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    darnok napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie wiem czy dobrze kojarze ze Millenium za wydruk kaze sobie placic,
    > ale pogapienie sie w ekranik jest za darmo.

    zawsze można wypłacić 10 zł i wziąc wydruk i wtedy masz za darmo...

  • 4. Data: 2007-11-11 08:54:20
    Od: f...@o...eu

    nie rozumiem kolesia, zakłada konto, podpisuje umowe, podpsiuje regulamin,
    zapoznaje się z TOiP....i mu źle....
    pobierają, trudno....uruchom usuługi to nie będziesz płacił...

  • 5. Data: 2007-11-11 16:11:23
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    > nie rozumiem kolesia, zakłada konto, podpisuje umowe, podpsiuje regulamin,
    > zapoznaje się z TOiP....i mu źle....
    > pobierają, trudno....uruchom usuługi to nie będziesz płacił...
    W którym banku pracujesz?

    Wiesz, oczywiscie ze podpisałem regulamin ale w ŻADNYM banku sie nie
    spotkałem z czymś takim,
    mój bład że nie przeczytałem AŻ tak dokładnie TOiP ale wyciągnąłem już
    wnioski - po prostu
    podziękuje temu bankowi.

  • 6. Data: 2007-11-11 19:00:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lis, 17:11, "LW" <U...@o...pl> wrote:

> [...]
    > spotkałem z czymś takim,
    > mój bład że nie przeczytałem AŻ tak dokładnie TOiP ale wyciągnąłem już

    Przesadzasz.
    W kazdym banku i dla kazdego produktu nalezy przeanalizowac TOiP przed
    korzystaniem, a najlepiej przed podjeciem decyzji o skorzytsaniu.
    Np. W BZWBK masz darmowo zmiane pin w bankomacie - a w wielu innych
    bankach za to placisz.
    Z kolei nie jest dla mnie jasna pozycja z ich TOiP ( jakbym planowal
    KK dodatkowa, to bym to wyjasnil) o koszcie 2 zl za generowanie
    zestawienia transakcji dl KK dodatkowej.
    Planuje ich KK za jakis czas, ale juz teraz na biezaco sledze TOiP i
    jego zmiany.

  • 7. Data: 2007-11-11 20:50:14
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    >Przesadzasz.
    >W kazdym banku i dla kazdego produktu nalezy przeanalizowac TOiP przed

    Możliwe ale mimo wszystko uważam że jest to conajmnie lekko nie fair bo tego
    typu "usługa" generuje jakieś zupełnie smieszne koszty dla banku
    (bo nie trzeba mimo wszystko tak jak w przypadku wypłat gotówki uzupełniac
    kaset z gotówką itd itd)
    a ponadto nie spotkałem sie z czymś takim nigdy wcześniej żeby kasować za
    korzystanie z własnego bankomatu, pozatym zmianę pinu
    stosuje sie raczej znacznie rzadziej niz sprawdza stan rachunku, dodatkowo
    BZWBK z uporem oferuje w swoich bankomatach nominały
    50 zł i wyższe, . Na marginesie troche OT ale jak to jest że Lukas jest w
    stanie zapewnić swoim
    klientom bezpłatne konta, bezpłatne lub za niewielką opłata przelewy
    zewnętrzne (jak chcesz token) i jeszcze całkiem dobry procent,
    a i oddziały też są więc bank nie jest tak całkiem wirtualny. A jak na
    ironię w niektórych kontach LUKASA są bankomaty BZWBK
    bez opłat.

  • 8. Data: 2007-11-11 21:12:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lis, 21:50, "LW" <U...@o...pl> wrote:

    > korzystanie z własnego bankomatu, pozatym zmianę pinu
    > stosuje sie raczej znacznie rzadziej niz sprawdza stan rachunku,

    Pin zmienialem wiele razy - stan rachunku w inny sposob niz
    popatrzenie na stopke pokwitowania transakcji - nigdy.

    Nie bronie ich (sprytnie to sobie wymyslili) ale stwierdzam po prostu
    na moim przykladzie - prawie zawsze wybieram konta i karty z dostepem
    przez internet, jesli cos jest bez dostepu, to kontroluje swoje
    transakcje w miare na biezaco.

    Kazdy bank ma swoje pulapki i pulapeczki. W Lukasie np. jesli spodoba
    nam sie darmowe konto, dosyc kosztowny jest w nim limit debetowy.
    Widze, ze w Lukasie w darmowym ekoncie pojawila sie kwota 30 gr za sms
    w ekoncie - jesli nie korzystamy z tokena to tyle obecnie placimy za
    wykonany bezplatny zdefiniowany przelew? Czy sms dotycza czegos innego
    a nie potwierdzaja czy podaja kod do operacji?
    Toip od 15-10-2007.

    -

  • 9. Data: 2007-11-11 21:15:05
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    LW pisze:

    > dodatkowo BZWBK z uporem oferuje w swoich bankomatach nominały
    > 50 zł i wyższe,

    Słucham? BZWBK jest jednym z ostatnich banków posiadających bankomaty z
    których można wyjąć kwotę od 10 PLN.
    O ile oczywiście w danym momencie nie "wybyły", ale to chyba oczywiste.

  • 10. Data: 2007-11-12 16:04:36
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Witam!

    Dziś tj. 12 listopada 2007r zmieniła się TOiP.
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11020
    Sprawdzenie dostępnych środków w bankomatach pozostało bez zmian.
    Obniżone zostały opłaty związane z przelewami z Konta oszczędnościowego.

    Teraz wynika z tabeli, że z konta oszczędnościowego wypłata w oddziale BZWBK
    jest bez opłat i bez opłat za kolejne wypłaty.

    --
    Hej!

    - Perkusja to zestaw garnków, w których gotuje się muzyka -