  • 1. Data: 2007-11-10 22:09:32
    Temat: Prowizja od wpłaty do innego banku
    Od: "Wabi" <b...@o...eu>

    Interesuje mnie jaka jest pobierana prowizja od wpłat do innych banków w:
    ING Banku Śląskim, SKOK Wesoła, SKOK Piast. Dzięki

  • 2. Data: 2007-11-10 22:41:20
    Temat: Re: Prowizja od wpłaty do innego banku
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Interesuje mnie jaka jest pobierana prowizja od wpłat do innych banków w:

    No dla mnie w BePeHu zero zł. Prowizję ustala nie odbiorca kasy, a jej
    nadawca (bank).

    /*-+

  • 3. Data: 2007-11-12 06:39:31
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No dla mnie w BePeHu zero zł. Prowizję ustala nie odbiorca kasy, a jej
    > nadawca (bank).

    Aleś walnął jak łysy grzywką o kant kuli...;-)
    (albo pytający zapytał o co innego niż chce wiedzieć...)

    Sławek

  • 4. Data: 2007-11-12 17:17:19
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > (albo pytający zapytał o co innego niż chce wiedzieć...)

    Pytanie brzmiało " Interesuje mnie jaka jest pobierana prowizja od wpłat do
    innych banków w:"

    /*-+

  • 5. Data: 2007-11-12 17:58:24
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    > Pytanie brzmiało " Interesuje mnie jaka jest pobierana prowizja od
    > wpłat do innych banków w:"

    Ooo, widzę że ciągle nie załapałeś...;-)
    Otóż nieprawda, pytanie było inne a jego najważniejszą część
    wyciąłeś - tam były wymienione banki które pytka interesują.
    A ty odpowiedziałeś w/s banku który go nie interesował.

    P: Ile kosztują panele typ XYZ w Castoramie?
    O: W OBI są po 73,50
    ;-))

    Pozdrowienia
    --