  • 11. Data: 2007-11-12 20:16:31
    Temat: Re: BZWBK zapytanie o saldo - prowizja
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    > Słucham? BZWBK jest jednym z ostatnich banków posiadających bankomaty z
    > których można wyjąć kwotę od 10 PLN.
    > O ile oczywiście w danym momencie nie "wybyły", ale to chyba oczywiste.
    To polecam odwiedzić Kraków. W żadnym z kilku odwiedzanych bankomatów BZWBK
    nie ma niczego do wyboru poniżej 50 ZŁ.

  • 12. Data: 2007-11-12 20:48:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lis, 17:04, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:
    > Witam!
    >
    > Dziś tj. 12 listopada 2007r zmieniła się TOiP.http://dlaciebie.bzwbk.pl/11020
    > Sprawdzenie dostępnych środków w bankomatach pozostało bez zmian.
    > Obniżone zostały opłaty związane z przelewami z Konta oszczędnościowego.
    >
    > Teraz wynika z tabeli, że z konta oszczędnościowego wypłata w oddziale BZWBK
    > jest bez opłat i bez opłat za kolejne wypłaty.

    Przelewy wszedzie po 50 gr i skopiowali Moneypl jako Visa Newsweek.
    Jakas nowa karta sie szykuje pod Allegro - Allegro Supersprzedawca.

  • 13. Data: 2007-11-13 00:36:36
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Krzysztofsfie!

    W poniedziałek, 12 listopada 2007, o godz. 21:48:49, napisałeś na temat:
    "BZWBK zapytanie o saldo - prowizja"
    krzysztofsf k...@w...pl, news:1194900529.521539.282500@v2g2000hsf.googlegroup
    s.com

    > Przelewy wszedzie po 50 gr

    Konto24 (te bez .pl) przelew 1 zł i prowadzenie konta 6zł :(

    --
    Hej!

    - Kochanowski czcił piękno kobiet i ludzi. -

  • 14. Data: 2007-11-13 14:55:27
    Od: robbi <r...@n...com>

    LW pisze:

    > To polecam odwiedzić Kraków. W żadnym z kilku odwiedzanych bankomatów BZWBK
    > nie ma niczego do wyboru poniżej 50 ZŁ.

    W Poznaniu nie ma problemu zeby z dowolnego wybrac 10 zl.
    Jakas dyskryminacja czy co? ;-)

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 15. Data: 2007-11-13 15:37:31
    Od: f...@o...eu

    założę się, że kolega z Krakowa nie widzi przycisku "inna" :)

  • 16. Data: 2007-11-13 19:10:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 01:36, TZ <g...@t...cy[ROT13]> wrote:

    > Konto24 (te bez .pl) przelew 1 zł i prowadzenie konta 6zł :(

    Masz racje - umknela mi ta jedyna zlotowka, przy jedynym koncie w
    zwyklej cenie.

  • 17. Data: 2007-11-13 21:27:40
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 13 Nov 2007 15:55:27 +0100, robbi wrote:

    > W Poznaniu nie ma problemu zeby z dowolnego wybrac 10 zl.
    > Jakas dyskryminacja czy co? ;-)

    Wpisujcie miasta... ;-)

    Warszawa też nie widzi problemu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 18. Data: 2007-11-13 22:19:33
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    LW pisze:

    > To polecam odwiedzić Kraków. W żadnym z kilku odwiedzanych bankomatów BZWBK
    > nie ma niczego do wyboru poniżej 50 ZŁ.

    Wpadłeś na pomysł naduszenia klawisza "inna kwota"?

  • 19. Data: 2007-11-14 11:02:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Z kolei nie jest dla mnie jasna pozycja z ich TOiP ( jakbym planowal
    > KK dodatkowa, to bym to wyjasnil) o koszcie 2 zl za generowanie
    > zestawienia transakcji dl KK dodatkowej.

    A o tu jest niejasnego??
    Chcesz jeden wyciąg, to masz gratis...
    Chcesz dwa wyciągi, to za drugi płacisz...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 20. Data: 2007-11-14 11:06:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    BZWBK

    > Wpisujcie miasta... ;-)
    >
    > Warszawa też nie widzi problemu.

    Bydgoszcz. Nie wiem o co chodzi, bo chyba z 10 lat korzystam z bankomatów,
    ale nigdy w życiu nie wybierałem mniej niż 50 albo 100PLNów...
    Osobiście wolałbym, żeby dało się pobrać banknoty 200,500,1000PLNów... To
    się znacznie częściej przydaje...