  • 1. Data: 2008-04-09 17:34:46
    Temat: BZWBK opłaty przy kasie
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    Hejka,
    szukałem, ale znalazłem tylko
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/taryfa_dla_cieb
    ie.pdf

    może ktoś zna aktualne opłaty w oddziale za:
    1) wpłata gotówkowa na swoje konto w BZWBK (free?)
    2) przelew ze swojego konta BZWBK na obcy (5zł?)
    3) przelew ze swojego konta BZWBK na konto w BZWBK (free?)

    Już drugi tydzień się zbieram załatwić temat, ale ciągle mi coś
    wypada...chore. :/

    --
    iRiver T10 + PX100

  • 2. Data: 2008-04-09 18:57:05
    Temat: Re: BZWBK opłaty przy kasie
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Hejka,
    > szukałem, ale znalazłem tylko
    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/taryfa_dla_cieb
    ie.pdf

    przecież wszystko tam masz napisane...problem z czytaniem?
    poza tym skąd mam wiedzieć, z którego konta korzystasz...

  • 3. Data: 2008-04-11 22:44:33
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    RobertS pisze:

    > przecież wszystko tam masz napisane...problem z czytaniem?
    > poza tym skąd mam wiedzieć, z którego konta korzystasz...

    Pytanie myślę zadałem konkretne, ale ok, i tak moja wina, bo
    rzeczywiście to info mi umnkęło.
    EOT