  • 1. Data: 2003-05-06 08:31:35
    Temat: BZWBK i zartow z ich strony ciag dalszy - odradzam bank
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    jak juz pisalam od 30 kwietnia nie moge wykonywac przelewow droga
    elektroniczna - bo sie im "cos popsulo"
    wlasnie mija 7 dzien i co? i nic!
    do tego jest to juz druga taka sama awaria w przeciagu ostatnich 2
    miesiecy - ale ostatnim razem poradzili sobie w ... 6 dni - tym razem jest
    rekord:-(
    i mowia zebym pisala reklamacje - czy to sa jakies zarty?
    w ten sposob jestem odcieta od swoich pieniedzy - bo np nie moge ich przelac
    do innego banku i tam czegos z nimi zrobic

    ciekawa jestem jaki bedzie rekord tym razem:-(
    chcialam zauwazyc iz dzien 30 kwietnia byl dosc wazna data jesli chodzi o
    platnosci:-(

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf