  • 1. Data: 2006-07-28 05:27:56
    Temat: przelew mBank -> inny bank (czy dojdzie na sobote?)
    Od: Kamil Kowalczyk <k...@g...pl>

    witam.

    czy jak dzis (piatek) w miare rano zrobie przelew z mBanku do innego
    banku to jutro (w sobote) dojdzie? jak tak to o ktorej?

    pozdrawiam. Kamil

  • 2. Data: 2006-07-28 06:01:05
    Temat: Re: przelew mBank -> inny bank (czy dojdzie na sobote?)
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eac78o$dpp$1@inews.gazeta.pl, *Kamil Kowalczyk* wrote:

    > czy jak dzis (piatek) w miare rano zrobie przelew z mBanku do innego
    > banku to jutro (w sobote) dojdzie? jak tak to o ktorej?

    Jesli ma dojsc to dzisiaj. Sesji przelewow miedzybankowych nie ma w
    weekendy. Musisz zlecic przelew maksymalnie do 13.30. Ale im wczesniej tym
    lepiej. Trudno odpowiedziec gwarantujac do ktorej na 100%, bo nie napisales
    do ktorego banku.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-07-28 06:02:02
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Kamil Kowalczyk porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy jak dzis (piatek) w miare rano zrobie przelew z mBanku do innego
    > banku to jutro (w sobote) dojdzie? jak tak to o ktorej?
    Zapytaj sie wrozki z tego innego banku. Na stronie mBanku sprawdz
    wychodzace sesje elixira, nastepnie dowiedz sie o ktorej sa sesje
    przychodzace elixira w tym drugim banku
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-07-28 06:07:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Kowalczyk" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy jak dzis (piatek) w miare rano zrobie przelew z mBanku do innego
    > banku to jutro (w sobote) dojdzie? jak tak to o ktorej?

    1. Juz nie jest "w miare rano", na pierwsza sesje elixir sie nie zalapales
    2. Ciagle jeszcze mozesz zlecic przelew na dzis
    3. Dojdzie dzis ale od banku przyjmujacego zalezy czy go zaksieguje na
    koncie i udostepni srodki
    4. Przelewy nie chodza w sobote

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2006-07-28 06:15:33
    Od: Kamil Kowalczyk <k...@g...pl>

    > Trudno odpowiedziec gwarantujac do ktorej na 100%, bo nie
    > napisales do ktorego banku.

    bank pekao sa

    pozdrawiam. Kamil

  • 6. Data: 2006-07-28 06:18:44
    Od: Kamil Kowalczyk <k...@g...pl>

    dzieki za odpowiedzi :)

    wlasnie przelalem to sie przekonam na wlasnej skorze.

    pozdrawiam. Kamil

  • 7. Data: 2006-07-28 06:25:55
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eaca23$ke9$1@inews.gazeta.pl, *Kamil Kowalczyk* wrote:

    > bank pekao sa

    mbank wychodzace:
    05:55 09:55 13:25

    pekao sa przychodzace:
    12:00 16:00 6:30>

    Czyli jak zlecisz do 13:25 to po 16:00 powinno byc w Pekao SA (mozesz dodac
    troche czasu na ksiegowanie) ale tego dnia juz beda pieniadze.

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-07-28 06:30:28
    Od: Kamil Kowalczyk <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czyli jak zlecisz do 13:25 to po 16:00 powinno byc w Pekao SA (mozesz
    > dodac troche czasu na ksiegowanie) ale tego dnia juz beda pieniadze.

    dzieki bardzo za pomoc.

    pozdrawiam. Kamil

  • 9. Data: 2006-07-28 06:34:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    darnok wrote:

> [...]
    >
    > Czyli jak zlecisz do 13:25 to po 16:00 powinno byc w Pekao SA (mozesz
    > dodac troche czasu na ksiegowanie) ale tego dnia juz beda pieniadze.

    Chyba mylisz się.

    Czyli jak zlecisz do 9:55 to po 16:00 powinno byc w Pekao SA.
    Jak zlecisz do 13:25 to będzie w poniedziałek po 6.30

  • 10. Data: 2006-07-28 06:37:59
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eacb5g$47g$5@opal.futuro.pl, *jureq* wrote:

    > Czyli jak zlecisz do 9:55 to po 16:00 powinno byc w Pekao SA.
    > Jak zlecisz do 13:25 to będzie w poniedziałek po 6.30

    Masz racje, za szybko napsialem :(
    Ale w sumie mam inne doswiadczenia jesli chodzi o przelewy miedzy tymi
    bankami. Bo niektore przelewy pojawiaja sie tam ok 18.

    --
    darnok