  • 1. Data: 2002-03-18 08:56:38
    Temat: [BZWBK] awaria? ;-)
    Od: arcuser <a...@p...onet.pl>

    Z bzwbk24.pl:

    "Usługi BZWBK24 telefon, BZWBK24 gsm i Infolinia chwilowo niedostępne
    Uprzejmie informujemy, że w dniach 19 - 22 marca 2002 w związku z
    pracami
    mającymi na celu podniesienie niezawodności infrastruktury technicznej
    usług
    elektronicznych BZWBK S.A. usługi BZWBK24 telefon, BZWBK24 gsm oraz
    Infolinia
    mogą być chwilowo niedostępne. Serdecznie Państwa przepraszamy za
    wszelkie
    niedogodności"

    Jakie tam podniesienie niezawodności ;-)
    Jeśli o mnie chodzi mogą jej nie podnosić - ich system nie zciągnął
    sobie rat mojego kredytu, a i sam kredyt gdzieś zniknął... ;-)))

    --
    arcuser

  • 2. Data: 2002-03-18 12:05:57
    Temat: Re: [BZWBK] awaria? ;-)
    Od: "Dromader" <D...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arcuser" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >
    > ich system nie zciągnął
    > sobie rat mojego kredytu, a i sam kredyt gdzieś zniknął... ;-)))
    >
    > --
    > arcuser

    Mój kredyt też spłaciły jakieś krasnoludki (nie widzę go w internecie) a
    rata ciągle czeka na pobranie termin minął 15.03 Czy mogę wypłacić tą kasę
    ???

    Darek

  • 3. Data: 2002-03-18 12:58:51
    Od: arcuser <a...@p...onet.pl>

    Dromader napisał(a):
    > Mój kredyt też spłaciły jakieś krasnoludki (nie widzę go w internecie) a
    > rata ciągle czeka na pobranie termin minął 15.03 Czy mogę wypłacić tą kasę

    Mam to samo. Kasę lepiej zostaw, bo potem dolicza odsetki za spóźnioną
    spłatę - "nie było wystarczającej ilości środków na koncie".

    --
    arcuser