  • 1. Data: 2002-03-18 07:51:40
    Temat: >> Citi wie co mowi/robi <<
    Od: ">>> ERROR <<<" <q...@p...pl>

    Przechodzac kolo oddzialu przypomnialem sobie ze potrzebuje potwierdzenia
    przelewu czesnego.

    Weszlem wiec i zostalem poinformowany ze moge dostac wydruk komputerowy bez
    pieczatki, a z pieczatką to przez citiphone.

    OK. dzwonie wieczorkiem do 'citiphone' i prosze o potwierdzenie z pieczatka.
    Miła pani informuje mnie ze moge dostac tylko wydruk komputerowy na ktorym
    jest adnotacja ze nie wymaga pieczatki. No trudno, zgodzilem sie ale
    jednoczesnie zdziwilem.

    Ale dopiero sie zdziwilem jak przyszlo poczta potwierdzenie przelewu....
    zdziwilo mnie to ze JEST TAM PIECZATKA. Czy oni obecnie wiedza CO ROBIĄ ???

  • 2. Data: 2002-03-18 09:20:29
    Temat: Re: >> Citi wie co mowi/robi <<
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Weszlem wiec i zostalem poinformowany ze moge dostac wydruk komputerowy
    bez