  • 1. Data: 2002-03-18 07:03:14
    Temat: LUKAS - kpi sobie w zywe oczy z klientow z pieniedzni.
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl>

    Reklamowana przez LUKASa mozliwosc negocjacji oprocentowania
    lokat to jakis zart w wykonaniu Banku. Wlasnie sprawdzilem i dla
    lokaty 90-cio dniowej proponuje warunki GORSZE o 0,15 punktu
    procentowego niz zwykla lokata na dowolna kwote.

    Panie i Panowie z LUKAS BANKU !!! Popracujce jeszcze nad tym!!!
    Dlaczego w tak glupi sposob kpice sobi z Klientow, z wlasnej Firmy i
    wlasnej pracy. Tak latwo jest zszargac sobie dobre imie i tak tudno
    potem odbudowac zaufanie ludzi

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-18 07:05:15
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl>

    On Mon, 18 Mar 2002 08:03:14 +0100, Izopropanol <m...@k...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >lokaty 90-cio dniowej proponuje warunki GORSZE o 0,15 punktu
    >procentowego niz zwykla lokata na dowolna kwote.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    Oczywiscie >10.000 zl

    PZDR

  • 3. Data: 2002-03-18 08:14:11
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl>

    On Mon, 18 Mar 2002 08:44:56 -0000, "kriskel" <k...@p...onet.pl>
    wrote:
    >Bo oprocentowanie negocjowane jest wyliczane na podstawie aktualnych
    >wskazników.
    >WIBOR-ów i innych takich. W zwiazku z czym prawie zawsze (albo raczej zawsze
    >zawsze) oprocentowanie negocjowane w Lukasie bedzie nizsze niz
    >oprocentowanie standardowe.

    No dobrze skoro wskazniki sugeruja tak a nie inaczej to NIE
    MOZNA ZAPROPONOWAC Klientowi oprocentowania gorszago a co najwyzej
    takie samo jak standardowe albo NIC nie proponowac. To jest logicznym
    nastepstwem skierowania oferty do wybranej grupy. Nie piszmy kolejnego
    scenariusza do filmu sp Barei .

    POZDR.

  • 4. Data: 2002-03-18 08:44:56
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Izopropanol" <m...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    WIBOR-ów i innych takich. W zwiazku z czym prawie zawsze (albo raczej zawsze
    zawsze) oprocentowanie negocjowane w Lukasie bedzie nizsze niz

    kriskel

  • 5. Data: 2002-03-18 09:54:01
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Izopropanol" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > On Mon, 18 Mar 2002 08:44:56 -0000, "kriskel" <k...@p...onet.pl>
    > wrote:
    > Nie piszmy kolejnego
    > scenariusza do filmu sp Barei .

    Ależ dlaczego. Uwielbiam filmy Barei. :-))

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 6. Data: 2002-03-18 15:26:35
    Od: <r...@o...pl>

    Pomysl logicznie . Co sie najszybciej zawsze zmienia?
    Odp : oprocentowanie lokat negocjowanych .
    A więc mamy negocjowane nizsze niz zwylkle lokaty .
    Jaki wniosek ? Na dniach nastapi obnizka tabeli oprocentowania zwyklych lokat

    z powazaniem

    rubiqs

  • 7. Data: 2002-03-18 16:02:40
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > wlasnej pracy. Tak latwo jest zszargac sobie dobre imie i tak tudno
    > potem odbudowac zaufanie ludzi

    zgadzam sie z taba - wszystko w lukas banku nastawione jest gdzies od
    9 -6ciu miesiecy na klientow majacych dochody rzedu 1000pln netto i
    bioracych kredyty lub kupujacych na raty. Dawniej promocje byly dla
    lokujacych pieniadze (zreszta bylo ich sporo - srednio co 3 mce nowa) a
    teraz sa tylko dla pozyczkowiczow
    strategia banku sie zmienila - jak widac lukas pozyskuje gdzies tanio
    pieniadze i klientow z wiekszymi pieniedzmi juz nie potrzebuje (nie ma visy
    gold - chocby z kosmicznymi warunkami zeby ja uzyskac, czy duzymi oplatami)

    a szkoda bo jeszcze rok temu dla lokat negocjowalnych oprocentowanie bylo
    nawet 2% wyzsze!!!

    pzdr

    matjaw

  • 8. Data: 2002-03-18 16:05:18
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > Jaki wniosek ? Na dniach nastapi obnizka tabeli oprocentowania zwyklych
    lokat

    bledny wniosek - juz od co najmnie 9ciu misiecy nie da sie nic
    "wynegocjowac"
    lukas po prostu znalazl gdzies zrodlo tanich pieniedzy i ludzi z gotowka
    delikatnie olewa

    pzdr

    matjaw