  • 1. Data: 2002-03-18 06:52:56
    Temat: Blad obciazenia konta (VISA)
    Od: "Marcin Sz." <m...@p...pl>

    Witam,
    W sobote probowalem dokonac transakcji karta visa electron. Terminal w
    sklepie kilkakrotnie odpowiadal, ze transakcja nie moze byc zrealizowana -
    brak polaczenia. Zrezygnowalem i zaplacilem inna karta (z innego banku). Co
    sie jednak okazalo -> moje konto zostalo obciazone mimo, ze wedlug terminala
    transakcja nie zostala zrealizowana.
    Mam pytanie czy taki blad czesto sie zdarza...? Czy jest to blad
    standardowy, czy raczej powinienem zmienic bank?

    Dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2002-03-18 07:48:56
    Temat: Re: Blad obciazenia konta (VISA)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 18 Mar 2002 07:52:56 +0100, "Marcin Sz."
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >sie jednak okazalo -> moje konto zostalo obciazone mimo, ze wedlug terminala

    Konto zostalo obciazone czy zalozona zostala blokada ? Jesli blokada
    to najprawdopodobniej za 7-14 dni sama zostanie zdjeta. Ale dobrze
    zlozyc reklamacje, moze zdejma szyciej.

    >Mam pytanie czy taki blad czesto sie zdarza...? Czy jest to blad
    >standardowy, czy raczej powinienem zmienic bank?

    Jesli byla to tylko blokada to jest to dosc czesty problem i zmiana
    banku nic tu raczej nie da.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-03-18 08:17:59
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Marcin Sz." <m...@p...pl> napisał w wiadomości ...
    | Co sie jednak okazalo -> moje konto zostalo obciazone
    | mimo, ze wedlug terminala
    | transakcja nie zostala zrealizowana.
    Podobny wypadek mialem w ubiegly czwartek - bankomat Euronetu pieniedzy nie
    wydal, a kwota zostala zablokowana.
    Zadzwonilem w sobote na mLinie, mila pani powiedziala, ze to sie zdarza, po
    kilku godzinach oddzwonili z przeprosinami (!!!) i infornacja, ze blokada
    zostala zdjeta.

    Zadzwon do swojej infolinii, przedstaw sytuacje, jak sa sprawni, tego samego
    dnia $$$ bedzie dostepna

    Pzdr
    |< O |\/| i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 4. Data: 2002-03-18 10:16:05
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    Marcin Sz. wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

> [...]
    >Mam pytanie czy taki blad czesto sie zdarza...? Czy jest to blad
    >standardowy, czy raczej powinienem zmienic bank?

    Zdarza się, z tą poprawką, że te pieniądze na koncie zostały tylko
    zablokowane. Jeżeli dobrze pamiętam, zablokowane na 7 dni (do czasu
    potwierdzenia / braku potwierdzenia dokonania tej transakcji przez
    sprzedawcę za pomocą 'kwitka'). Mnie się to też raz zdarzyło i trochę
    zdenerwowało. Zadzwoń do dysponentki, to ci wszystko wyjaśni.

    Z poważaniem
    PZ

    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 5. Data: 2002-03-18 15:45:32
    Od: "jazzoo" <N...@i...pl>

    > Konto zostalo obciazone czy zalozona zostala blokada ? Jesli blokada
    > to najprawdopodobniej za 7-14 dni sama zostanie zdjeta. Ale dobrze
    > zlozyc reklamacje, moze zdejma szyciej.
    Chyba nie mozna zlozyc reklamacji do momentu wygasniecia blokady
    - co zreszta jest logiczne... bo jak mozna reklamowac transakcje kiedy
    nie wiadomo, ze bedzie rzeczywiscie bledna?

    Zdarza sie czesto... ale rozwiazaniem moga byc tutaj karty wypukle,
    które nie autoryzuja transakcji do 200-300 zl!

    pzdr
    marcin

  • 6. Data: 2002-03-19 00:23:11
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 18 Mar 2002 16:45:32 +0100, "jazzoo"
    <N...@i...pl> wrote:

    >Chyba nie mozna zlozyc reklamacji do momentu wygasniecia blokady
    >- co zreszta jest logiczne... bo jak mozna reklamowac transakcje kiedy
    >nie wiadomo, ze bedzie rzeczywiscie bledna?

    Samo istnienie blednej blokady moze byc wystarczajaco uciazliwe. Jesli
    blokada jest bezzasadna to bank jesli uda mu sie potwierdzic ze
    transakcja rzeczywiscie nie doszla do skutku, powinien blokade zdjac
    szybiej niz przez automatyczne wygasniecie.