  • 11. Data: 2002-01-19 21:56:07
    Temat: Odp: BZWBK - Visa Classic
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>

    > ktoś mi kiedyś napisał że podgląd karty jest tylko w dawnych oddziałach
    WBK
    > a BZ nie widać karty przez internet
    > rzeczywiście to prawda bo pytałem się w BZ,nie ma to jak pełna integracja

    Jeżeli chodzi o KK (Visa Classic) to można sprawdzić transakcje przez
    internet, bankomat i SMS.
    Jeżeli chodzi chodz i Visa Clasic debetową ... to tak samo (aczkolwiek
    informacje pochodzi z konta do którego przypięta jest karta).
    Informacje te odnoszą się do połaczonego banku BZWBK.

    Tomasz

  • 12. Data: 2002-01-22 20:36:33
    Temat: Re: BZWBK - Visa Classic
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

    > Ja sprawdzam stan konta i ostatnie transakcje w bankomatach BZWBK. Dla
    > posiadaczy VISA Clasic jest to usługa bezpłatna.
    Chyba dla posiadaczy kart kredytowych BZWBK VISA, bo dla karty debetowej
    bank (w tabeli opł. i prow.) nalicza należną prowizję (taką samą jak w
    przypadku korzystania z kart elektronicznych w/w banku). A może korzystasz,
    a nie nalicza Tobie prowizji?
    maciej