  • 1. Data: 2002-12-10 21:07:32
    Temat: gdzie w poznaniu western union
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

    jak w temacie, wydawało mi się, że widziałem naklejke na drzwiach BZWBK na
    sw. marcina. jakie są warunki przesyłania tym kassy, (z europy zachodniej)?
    czy można odebrać w euro czy jest przewalutowanie? ile trwa przesłanie
    kassy?

    --
    re5pect
    Grzech.
    remove 'spam' from my email address<

  • 2. Data: 2002-12-10 21:10:55
    Temat: Re: gdzie w poznaniu western union
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    w każdym oddziale BZWBK jest Western Union
    u nas mozesz wybrac kase w PLN lub USD, co do prowizji to zalezy od
    wysylanej kwoty (prowizje placi nadawca) - ale krótko mowiac to dość wysokie
    prowizje
    jak ci nadawca poda 10 cyfrowy nr transakcji MTCN to kase mozesz wybrac, w
    praktyce to trwa kilka-kilkanascie minut

    Grześ

  • 3. Data: 2002-12-10 21:19:54
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesio" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > u nas mozesz wybrac kase w PLN lub USD, co do prowizji to zalezy od
    > wysylanej kwoty (prowizje placi nadawca) - ale krótko mowiac to dość

    no dzieki za info, ale może zdradź się ile tej prowizji biorą :)))

  • 4. Data: 2002-12-10 21:21:45
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    zalezy jaka kwota to ci poszukam w tabeli prowizji

  • 5. Data: 2002-12-10 21:33:47
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    a tak właściwie to masz cennik ze strony http://www.westernunion.com.pl/
    są to przekazy wysyłane z Polski ale z Europy do Polski nie powinny się
    wiele różnić

    Grzesio

    Tabela opłat obowiązująca przy wysyłaniu z Polski międzynarodowych przekazów
    Western Union

    przekaz od kwoty USD przekaz do kwoty USD
    opłata w USD*
    0,01 50,00 13,00
    50,01 100,00 15,00
    100,01 200,00 22,00
    200,01 300,00 29,00
    300,01 400,00 34,00
    400,01 500,00 40,00
    500,01 750,00 45,00
    750,01 1000,00 50,00
    1000,01 1500,00 75,00
    1500,01 1750,00 80,00
    1750,01 2000,00 90,00
    2000,01 2500,00 112,00
    2500,01 3000,00 134,00
    3000,01 3500,00 156,00
    3500,01 4000,00 178,00
    4000,01 4500,00 200,00
    4500,01 5000,00 222,00
    5000,01 5500,00 244,00
    5500,01 6000,00 266,00
    6000,01 6500,00 288,00
    6500,01 7000,00 310,00
    7000,01 7500,00 332,00
    7500,01 8000,00 354,00
    8000,01 8500,00 376,00
    8500,01 9000,00 398,00
    9000,01 9500,00 420,00
    9500,01 10000,00 442,00

    *Opłata za usługi pobierana jest w PLN po przeliczeniu wg dziennego
    średniego kursu Narodowego Banku Polskiego powiększonego o 2%.

  • 6. Data: 2002-12-11 17:34:22
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiele różnić
    >
    > Grzesio
    >
    > Tabela opłat obowiązująca przy wysyłaniu z Polski międzynarodowych

    faktycznie, słonawo miejscami. kolega przelał mi w końcu w jakimś banku, 3
    razy taniej, ale też podobno kassa ma być za trzy dni :((