  • 1. Data: 2005-09-18 14:54:42
    Temat: KK mBank i automatyczna splata
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Da sie gdzies ustawic automatyczna splate KK ? Nie moge odnalezc takowej
    opcji.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-09-18 14:55:34
    Temat: Re: KK mBank i automatyczna splata
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2005 16:54:42 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    > Da sie gdzies ustawic automatyczna splate KK ? Nie moge odnalezc takowej
    > opcji.

    Wydaje mi się, że tylko przez mLinię.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 3. Data: 2005-09-18 14:55:34
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Chyba tylko mLinia

  • 4. Data: 2005-09-18 16:21:50
    Od: rumcajs_m <r...@S...gazeta.pl>

    W poscie <news:dgjv3f$sji$1@news.onet.pl> Mithos napisał(a):
    > Da sie gdzies ustawic automatyczna splate KK ? Nie moge odnalezc takowej
    > opcji.

    Witam,
    Tylko mLinia - przetestowane dwa tygodnie temu :)
    --
    pozdrawiam
    rumcajs_m

  • 5. Data: 2005-09-19 20:11:55
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Witam,
    > Tylko mLinia - przetestowane dwa tygodnie temu :)
    > --
    > pozdrawiam
    > rumcajs_m

    Niektóre funkcje mBanku takie jak automatyczna spłata kk czy mbilans na raie
    da się ustawić tylko w mLinii.