    From: "Adam R." <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BSK - złodzieje!!!
    Date: Sun, 17 Feb 2002 15:08:41 +0100

    Witam,

    Załozyłem konto studenckie w BSK,
    Uaktywniłem kanał online.
    Trochę to trwałao, wydrukowac dane z loginem, hasłem, i kluczem oraz zanieść
    do oddziału.

    Podczas pierwszego logowania podaje login i hasło.

    Pole do wpisania hasło ma 32 rubryki (tyle ile znaków ma klucz wygenerowany
    przez BSK)
    Więc oczywiste, że wpisuje klucz. (bo haslo) może mieć max. 20 znaków)

    Po kliku nieudanych próbach, konto zostaje zabokowane.
    Myślę trudno, odblokuje konto i będzie exstra.
    podobne działanie: wpisuje swoje namiary, drukuje i niosę do oddziału.

    Pani uśmiechnieta mówi "...Tak, wszyscy mają problem z pierwszym logowaniem,
    każdy przychodzi z zablokowanym kontem, klucz wygenerowany przez nas jest do
    niczego nie potrzebny. Trzeba wpisywać hasło... itp)

    Loguje się wieczorem a tam pobrane środki 30 zł.
    Za odblokowanie konta pobieraja 30 zł od biednego studenta.

    Oczywiście się zdenerwowałem i Państwu z BSK już podziekuję.
    30 zł to lekkie przygiencie.

    Pozdrawiam.
    Adam R.

    Darmowy e-zin o biznesie