  • Data: 2002-03-01 21:56:44
    Temat: BSK OnLine i haslo
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od ostatniej modyfikacji bsk online ciagle wypytuje mnie o haslo :-( Podczas
    przecietnej sesji (odczyt poczty z banku, przejrzenie historii za ostatni
    tydzien, jakis przelew) musze wpisywac haslo tak ze 3-4 razy :-( Czasem jest
    to kuriozalne - np system pyta o haslo przy probie odczytu poczty z banku
    lub wylogowania sie (sic!) Dodatkowo nie widze w tym zadnej logiki - odstepy
    czasowe sa rozne, przy identycznych czynnosciach raz musze podawac haslo,
    raz nie......
    Ciekawym, czy to takie nowe urozmaicenie, czy u mnie cos sie pokopalo?

    Pozdrawiam
    Rafal