  • 1. Data: 2002-01-09 21:27:34
    Temat: BRE podpadnie chyba kobietom
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    poczytajcie http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=PUL&id=134114
    "BRE Bank chce przejąć wydawnictwo Twój Styl "
    (............) oceniają to jako (.....)
    próba wrogiego przejęcia jednego z najsilniejszych i właściwie jedynego
    pozostającego w polskich rękach wydawcy magazynów dla kobiet

    (...) szykuje się wojna z BRE:
    Chodzi o odszkodowanie oraz postępowanie karne wobec osób zarządzających
    BRE Bankiem.

    Do momentu zamnkięcia tego wydania "PB" przedstawiciele banku nie
    skomentowali tej sprawy
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-01-10 07:13:42
    Temat: Re: BRE podpadnie chyba kobietom
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał

    > "BRE Bank chce przejąć wydawnictwo Twój Styl "

    > (...) szykuje się wojna z BRE:

    A dzisiaj (10.01.02) Rzepa napisała "BRE chce zmienic zarząd Elektrimu"

    "Chlopaki" z BRE zluzujcie......albo idzcie za ciosem, może teraz czas na
    Prezydenta lub na Premiera.....:PPP

    Pozdrawiam Lew

  • 3. Data: 2002-01-10 09:01:45
    Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com>

    > A dzisiaj (10.01.02) Rzepa napisała "BRE chce zmienic zarząd Elektrimu"
    >
    > "Chlopaki" z BRE zluzujcie......albo idzcie za ciosem, może teraz czas na
    > Prezydenta lub na Premiera.....:PPP

    W tej sytuacji, to dobrze robią, bo ratują firmę ale co do TS to robią
    świnstwo i na pewno przydeptują jednocześnie czyjś odcisk.

    --
    Jan Werbinski +48 68 3630000 +48 606 269777
    j...@p...pl ....._[:]) bul, bul, bul, bul

  • 4. Data: 2002-01-10 09:48:06
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

> [...]
    > BRE Bankiem.
    > Do momentu zamnkięcia tego wydania "PB" przedstawiciele banku nie

    Niezłe są komentarze pod tym artykułem, szczególnie ten zatytułowany
    "Zdjęcie". ;-)

    Rafał

  • 5. Data: 2002-01-10 10:52:45
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    A pamiętacie jak TS przyznało w tamtym roku w marcu jakąś nagrodę mBankowi (czytaj
    BRE
    Bankowi :)?

    Ciekawe czy kobiety tak chętnie korzystają z internetu i bankowości elektronicznej
    czy
    chodziło o coś zupełnie innego ?
    Wtedy wydawało mi się to dziwne, że pismo kobiece przyznaje jakąś tam nagrodę bankowi
    interetowemu, a teraz wszystko do siebie pasuje jak w układance. :))

    Kamil
    c...@h...pl

  • 6. Data: 2002-01-10 12:11:54
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Wtedy była inna sytuacja- wtedy brali kredyt, a teraz muszą oddać.
    Myślę, że teraz mBank zająłby ostatnie miejsce, albo by go wogóle nie ujęli w
    zestawieniu.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-01-10 12:27:12
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wtedy była inna sytuacja- wtedy brali kredyt, a teraz muszą oddać.
    > Myślę, że teraz mBank zająłby ostatnie miejsce, albo by go wogóle nie ujęli w
    > zestawieniu.
    Taa :)
    Tylko zastanawiam się czy ta nagroda to był wyraz jakiejś wdzięczności (ot choćby za
    przyznany kredyt w BRE) czy też dali im tą nagrodę z pobudek czysto ideologicznych.

    Jakby nie patrzeć to wśród internautów Panie stanowią wirtualną mniejszość narodową
    :) (ot
    choćby popatrzeć na pl.biznes.banki).

    Kamil
    c...@h...pl

  • 8. Data: 2002-01-10 12:51:39
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Tylko zastanawiam się czy ta nagroda to był wyraz jakiejś wdzięczności (ot
    choćby za
    > przyznany kredyt w BRE) czy też dali im tą nagrodę z pobudek czysto
    ideologicznych.

    Zastanawiam się nad tym, czy najpierw jest ideologia, a potem pieniądze, czy też
    jest zupełnie odwrotnie.

    > Jakby nie patrzeć to wśród internautów Panie stanowią wirtualną mniejszość
    narodową :) (ot
    > choćby popatrzeć na pl.biznes.banki).

    A to tylko potwierdza powyższe :-)
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-01-10 19:40:58
    Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> napisał(a):
    /../
    > Jakby nie patrzeć to wśród internautów Panie stanowią wirtualną
    mniejszość narodową :) (ot
    > choćby popatrzeć na pl.biznes.banki).
    ----
    :)))