  • 11. Data: 2005-06-28 21:33:03
    Temat: Re: BPH - nowa fukncjonalosc SEZ@M poprawa bezpieczenstwa
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Bartol Partol napisał(a):
    > Hehehe, nie boj sie, nic z tego. BePeHahahaha idzie do odstrzalu.

    Masz u mnie jak w banku, że przywiozę Ci tego Amstela prosto z Grecji :>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2005-06-28 21:38:36
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Za wymyślenie "BePeHahaha" powinni Cię uhonorować dożywotnio bezpłatnym
    > kontem ;-)))

    Tez tak mysle. Ale nie stac ich na to. ;-)

    Bartol

  • 13. Data: 2005-06-29 07:14:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 28 Jun 2005 21:49:28 +0200, Sebastian Maliszczak napisał(a):
    > BPH jednak sie czegos uczy, wracaja do maskowania hasla i wprowadzaja
    > nowa funkcjonalnosc przy podpisach kluczem przechowywanym na serwerze,
    > weryfikacja za pomoca kodow wysylanych smsem na zaufany numer telefonu
    > (ciekawe czy platne)

    Też mnie zaskoczyła ta wiadomość - widać wyciągnęli wnioski m.in. z uwag
    przesyłanych przez klientów... Sam pytałem dlaczego usunęli maskowane hasła
    i stwierdzili że są w trakcie zmian w bezpieczeństwie ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 14. Data: 2005-06-29 07:40:06
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Też mnie zaskoczyła ta wiadomość - widać wyciągnęli wnioski m.in. z uwag
    > przesyłanych przez klientów...

    Tia...... a to że było włamanie to pewnie nie miało znaczenia :-)))

  • 15. Data: 2005-06-29 07:54:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Masz u mnie jak w banku, że przywiozę Ci tego Amstela prosto z Grecji :>

    Hehehe, niech bedzie. ;-)

    Bartol

  • 16. Data: 2005-06-29 19:34:40
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 28 Jun 2005 23:33:03 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Masz u mnie jak w banku, że przywiozę Ci tego Amstela prosto z Grecji :>

    ja tez wlasnie wynosze sie z bepehahaha. ale w grecji wlasnie bylem i
    amstela pilem (choc to wino holenderskie). wiec dla mnie przywiez cos
    innego :)

    G.

  • 17. Data: 2005-06-29 19:36:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 29 Jun 2005 19:34:40 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >ja tez wlasnie wynosze sie z bepehahaha. ale w grecji wlasnie bylem i
    >amstela pilem (choc to wino holenderskie). wiec dla mnie przywiez cos
    >innego :)

    piwo mialo byc. pomerdalo mi sie pewnie dlatego, ze wino pije teraz.
    amerykanskie.
    :)

  • 18. Data: 2005-06-29 21:24:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):
    > piwo mialo byc. pomerdalo mi sie pewnie dlatego, ze wino pije teraz.
    > amerykanskie.

    Mój ulubiony Mythos :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2005-06-30 18:30:24
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 29 Jun 2005 23:24:47 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >MĂłj ulubiony Mythos :)

    O tak, Mythosik jest dobry. Chętnie przyjmę :)

    G.