  • 1. Data: 2007-11-23 16:30:46
    Temat: BPH i DB-PBC sciagaja dluznikow
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Podobno te dwa banki wywiesiły w internecie listy dłużników
    wielokrotnie upominanych za długi (już od np. 200zl)
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,46985
    79.html

    szukalem na ich stronach ale nie znalazłem - te strony mają klientów
    przyciągnąć a nie odstraszyć, więc pewnie wywiesili na innych
    ktos znalazł ??
    *** blad ***

  • 2. Data: 2007-11-23 16:48:46
    Temat: Re: BPH i DB-PBC sciagaja dluznikow
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lis, 17:30, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
> [...]
    >
    > szukalem na ich stronach ale nie znalazłem - te strony mają klientów
    > przyciągnąć a nie odstraszyć, więc pewnie wywiesili na innych

    wczoraj wygooglalem
    dzis juz nie zdaze, ale jak mi sie udalo....
    linki na koniec znalazlame w jakis dyskusjach, chyba na forum
    wyborczej pod tym artykulem

  • 3. Data: 2007-11-23 19:30:53
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Fri, 23 Nov 2007 17:30:46 +0100
    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

    > szukalem na ich stronach ale nie znalazłem - te strony mają klientów
    > przyciągnąć a nie odstraszyć, więc pewnie wywiesili na innych
    > ktos znalazł ??

    Xenocide

  • 4. Data: 2007-11-23 19:51:57
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > szukalem na ich stronach ale nie znalazłem - te strony mają klientów
    > przyciągnąć a nie odstraszyć, więc pewnie wywiesili na innych

    Zobacz pare watkow nizej a dokladniej z wczoraj (22.11.2007)
    Tam sa informacjie.
    Jesli bank zlikwidowal te wstydliwe strony, to ja moge komus
    zainteresowanemu podrzucic na jakis serwer:)
    BPH zrobil badziewie w *.xls (dokladna nazwa pliku:
    sprzedaz_wierzytelnosci_do_publikacji_22.11.07.xls)
    DB zrobil to znacznie profesionalnie bo w *.pdf -ie:)) (dokladna nazwa
    pliku: ogloszenie_wierzytelnosci_6112007.pdf)
    Poza tym nie 200zl ale najnizszy dlug jaki ja znalazlem to wlasnie w DB
    wynosil 113 zl!!! w BPH sa same "olbrzymy" nic ponizej 30tys zl chyba tam
    nie bylo ale za to w BPH podal dokladne adresy z numerem domu, ulica...

  • 5. Data: 2007-11-23 20:28:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > szukalem na ich stronach ale nie znalazłem - te strony mają klientów
    > przyciągnąć a nie odstraszyć, więc pewnie wywiesili na innych

    Taki szum sie zrobil, ze usuneli. Z serwera banku latwo usunac, ale z
    wyszukiwarek majacych cache duzo trudniej...

    http://209.85.135.104/search?q=cache:8VWdrBga3U4J:ww
    w.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/ogloszenie_wierzy
    telnosci_6112007.pdf+ogloszenie_wierzytelnosci_61120
    07.pdf&hl=pl&ct=clnk&cd=2&gl=pl

    MK

  • 6. Data: 2007-11-23 23:35:56
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    w.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/ogloszenie_wierzy
    telnosci_6112007.pdf+ogloszenie_wierzytelnosci_61120

    wlasnie tez ten link znalazłem
    bankier (Michał Macierzyński & Łukasz Radomski)
    pisze o tym i o powieszeniu takich list przez DB-PBC juz 12 XI
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wierzytelnosci-obser
    wuj-internet-unikniesz-klopotow-1672659.html
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/FranchiseFinance-inn
    owacja-DB-PBC-1665681.html
    *** blad ***

  • 7. Data: 2007-11-24 11:54:32
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    swen <n...@n...com> wrote:
    > Jesli bank zlikwidowal te wstydliwe strony, to ja moge komus
    > zainteresowanemu podrzucic na jakis serwer:)

    Proszę na maila (we From: jest prawdziwy).

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 8. Data: 2007-11-24 12:25:06
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > szukalem na ich stronach ale nie znalazłem - te strony mają klientów
    > przyciągnąć a nie odstraszyć, więc pewnie wywiesili na innych

    bph jest tutaj :

    http://www.bphbh.pl/_itemserver/pliki/sprzedaz_wierz
    ytelnosci_do_publikacji_2
    2.11.07.xls

  • 9. Data: 2007-11-24 15:50:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości
    > Proszę na maila (we From: jest prawdziwy).

    Ja bym też poprosił.

  • 10. Data: 2007-11-24 19:18:35
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości
    >
    > Ja bym też poprosił.

    A nie prosciej na jakis serwer? wowczas wiekszosc by miala dostep?