  • 1. Data: 2007-09-01 12:59:11
    Temat: BPH dolki sobie kopie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Przez te okolo 10 lat, gdy od PBK przechodze z nimi rozmaite zmiany i
    fuzje, niemilosiernie wyzylowali cene swojego bankomatowego Maestro.

    Od darmowego (chyba) poprzez placonego 20 zl co 2 lata, pozniej 20 zl
    rocznie, obecnie dwa zl miesiecznie. Dodatkowo w ktoryms momencie
    karte oblozyli dodatkowa oplata (chyba 2,50 w tej chwili) naliczana
    jesli w miesiacu nie zrobi sie nia 2-ch, potem 3-ch. obecnie 4-ch
    platnosci. Wykonanie limitu platnosci KK tego banku zwalnia od
    koniecznosci placenia karta Maestro.

    Do czego to prowadzi? Jesli nie przedluze ich KK, to rownoczesnie
    zrezygnuje z Maestro i zaczne transferowac gotowke do wyplat
    bankomatowych do innych bankow. Nie oplaca mi sie wydawac rocznie 60
    czy wiecej zl na karte bakomatowa, jesli platnosci robie KK. Sadze, ze
    podobnie robia inne osoby.

    BPH sprytnie zabezpiecza sie przed ucieczka klientow
    nieprzedluzajacych czy rezygnujacych z KK - zeby nie ponosic kosztow
    nastepnej karty, nalezy informacje o nieprzedluzeniu zlozyc nie
    miesiac, a dwa przed jej wygasnieciem. Sadze, ze troche osob w to
    zlapia - ale na krotko, bo waznosc KK wynosi rok.

    Ciekawe czy cos sie zmieni, po fuzji z GeMoney ?

  • 2. Data: 2007-09-01 13:18:18
    Temat: Re: BPH dolki sobie kopie
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]
    > miesiac, a dwa przed jej wygasnieciem. Sadze, ze troche osob w to
    > zlapia - ale na krotko, bo waznosc KK wynosi rok.

    A ja tego uniknąłem zastrzegając kartę na tydzień przed terminem pobrania za
    nią opłaty.

    marekz

  • 3. Data: 2007-09-01 13:26:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Wrz, 15:18, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:

    > A ja tego unikn em zastrzegaj c kart na tydzie przed terminem pobrania za
    > ni op aty.
    >
    > marekz

    Ja mam w komorce ustawiony alarm na styczen :)
    Chce korzystac do konca terminu waznosci, bez wystawiana nastepnej.

  • 4. Data: 2007-09-01 13:59:14
    Od: "John_Smith" <J...@n...mail.pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    s.com...
    [cut]
    > Ciekawe czy cos sie zmieni, po fuzji z GeMoney ?

    Slyszalem od kolegi, ze GE Money liczy sobie 16 zl miesiecznie za obsluge
    KK.

    --
    J.S.

  • 5. Data: 2007-09-01 14:09:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Wrz, 15:59, "John_Smith" <J...@n...mail.pl>

    > Slyszalem od kolegi, ze GE Money liczy sobie 16 zl miesiecznie za obsluge
    > KK.

    Teraz schowali TOIP KK z netu - tuz przed albo tuz po podpisaniem
    umowy o wykupie BPH.

    Ostatnio ktos wspominal o 2-ch zl miesiecznie za ubezpieczenie KK-
    zobaczymy co sie urodzi po fuzji - dotychczas obslugiwali klientow z
    grupy wspolnej z Providentem, Cetelem Bank ...gora z Lukasem.

    Slubu z bankiem nie bralem :)