  • 1. Data: 2004-01-19 15:19:15
    Temat: BPH - bo nie wytrzymam...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy mozecie wykonac przelew (podpisac), macie dostep do historii rachunku?
    Kiedy to w koncu bedzie dzialalo? :-(

    pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-01-19 15:59:46
    Temat: Re: BPH - bo nie wytrzymam...
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

    > Czy mozecie wykonac przelew (podpisac), macie dostep do historii rachunku?
    > Kiedy to w koncu bedzie dzialalo? :-(

    Zapraszam do zalozenia konta w mBanku od 2 lat uzywam i ani razu niemialem
    problemow technicznych ze zrealizowaniem przelewu, sprawdzeniem salda.

    Fajas

  • 3. Data: 2004-01-19 16:28:05
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-19 16:19, Użytkownik Baton napisał:

    > Czy mozecie wykonac przelew (podpisac)

    Nie, komponent nieaktualny, nowy sie nie sciaga (blad komponentu),
    infolinia nie odpowiada.

    , macie dostep do historii rachunku?
    > Kiedy to w koncu bedzie dzialalo? :-(

    Tego nie wie nikt :<

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-01-19 19:29:22
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > Zapraszam do zalozenia konta w mBanku od 2 lat uzywam i ani razu niemialem
    > problemow technicznych ze zrealizowaniem przelewu, sprawdzeniem salda.

    w poprzednim/startm/zlym? systemie tez przez kilka lat wszystko dzialalo ok.
    zachcialo sie im przenosin ... k.j.m.
    JerzyR

  • 5. Data: 2004-01-19 19:32:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 19 Jan 2004 16:19:15 +0100, "Baton" <k...@p...fm> wrote:

    >Czy mozecie wykonac przelew (podpisac), macie dostep do historii rachunku?
    >Kiedy to w koncu bedzie dzialalo? :-(
    u mnie jest tak: 3 osoby korzystaja z jednego rachunku - i co sie
    okazuje. loguje sie jako jankowxxxx i zamiast Jan Kowalski widze Marek
    Iksinski. Loguje sie jako mariksxxxx i widze Jan Kowalski, fajnie :D
    Podpisac sie nie da ale myslalem ze to z powodu tego ze pomieszali
    dane uzytkownikow :D
    Historii oczywiscie nie ma.
    Chcialem wprowadzic przelew zdefiniowany na kwote 0,00 zl (bo nie wiem
    jaka bedzie) - nie przyjmuje kwoty zerowej.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2004-01-19 22:20:48
    Od: antekant <A...@n...net>

    Baton wrote:
    > Czy mozecie wykonac przelew (podpisac), macie dostep do historii rachunku?
    > Kiedy to w koncu bedzie dzialalo? :-(
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Baton

    W ciagu dnia czesciowo dzialo, nawet pojawily sie wyciagi sprzed roku,
    teraz znowu siadlo, nie mozna sie zalogowac - taki fajny komunikat: "Na
    stronie, do której się odwołałeś trwają aktualnie prace serwisowe
    spróbuj ponownie później". Oczywiscie nie pisza co znaczy dla nich
    "pozniej". Ale to co dzialalo jest obiecujace, jak pozbieraja to do
    kupy to bedzie ok.