  • 1. Data: 2004-09-28 08:52:16
    Temat: [BPH Sez@m] Problem z wejsciem na strone
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    Witam,

    Od paru dni mam problem, nie mogę się dostać do Sezamu.
    Dostaję infromację że nie można znaleźć serwera lub,
    że wystąpił błąd DNS-a.
    Zwykła witryna banku działa poprawnie inne banki również.
    Czy Wam też tak się dzieje, czy to kwestia mojej
    konfiguracji ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 2. Data: 2004-09-28 09:12:31
    Temat: Re: [BPH Sez@m] Problem z wejsciem na strone
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Od paru dni mam problem, nie mogę się dostać do Sezamu.

    U mnie raczej wszystko w porządku...
    ... o ile nie liczyć tradycyjnych kfiatków Sez@ma.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-09-28 12:19:52
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > U mnie raczej wszystko w porządku...
    > ... o ile nie liczyć tradycyjnych kfiatków Sez@ma.

    Dzięki za odzew. W takim razie szukam u siebie.
    Przy okazji, co masz na myśli mówiąc:

  • 4. Data: 2004-09-28 13:04:13
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Przy okazji, co masz na myśli mówiąc:
    > "tradycyjnych kfiatków Sez@ma."

    A...no...takie...tam...
    ...polecam archiwum:
    http://groups.google.com/groups?as_oq=bph%20bepehaha
    %20bphaha&ie=UTF-
    8&as_ugroup=pl.biznes.banki&lr=&hl=pl

    Nie żebym się migał od dezauwowania, ale jestem świeżo po rozmowach z
    infoliniami Tepsy w sprawie instalacj Neostrady i siakoś nie mogę jeszcze dojść
    do siebie ;-)

    Jacek

  • 5. Data: 2004-09-28 17:41:53
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tomasz Skorupa napisał(a):

> [...]
    > że wystąpił błąd DNS-a.
    > Zwykła witryna banku działa poprawnie inne banki również.
    > Czy Wam też tak się dzieje, czy to kwestia mojej

    To drugie. U mnie SOA #1 niezależnie skąd bym nie wchodził

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*