  • 1. Data: 2005-02-11 09:24:34
    Temat: BPH SMS
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    wlasnie dostalem smsa z BM bph ( automat jakis , nie makler ) o wysokosci
    redukcji na polmosa 97.18 , stopa allokacji 2.82..

    tyle tytulem wstepu..

    pytanie:
    czy to jakis gratis czy zas cos uaktywnili i za 2-3 miechy sie okaze ze
    trzeba bulic ? Nie mam nic poustawiane zadnych smsow, zadnej obslugi
    super-duper. No poza paroma bajerami ale one nie opiewaja smsowych
    powiadomien..

  • 2. Data: 2005-02-11 10:18:48
    Temat: Re: BPH SMS
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "some1" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba bulic ? Nie mam nic poustawiane zadnych smsow, zadnej obslugi
    > super-duper. No poza paroma bajerami ale one nie opiewaja smsowych

    ja bym na spojrzal z innej strony;

    parafrazujac pewna anegdote o taksowkarzu...

    jesli BPH-owi udalo sie juz taka usluge uruchomic to nalezy
    natychmiast sprzedac wszystkie posiadane akcje

    PiotR

  • 3. Data: 2005-02-11 11:15:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PiotR napisał:

    > ja bym na spojrzal z innej strony;
    >
    > parafrazujac pewna anegdote o taksowkarzu...
    >
    > jesli BPH-owi udalo sie juz taka usluge uruchomic to nalezy
    > natychmiast sprzedac wszystkie posiadane akcje

    ROTFL, dobre!

    Bartol