  • 41. Data: 2005-12-05 22:29:57
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-05 22:57, osobnik rsa127 stwierdził, iż:
    > Zgadza się. Tylko w takich przypadkach widać klasę i jej brak. W różny
    > sposób można próbować oszczędzać. Jednak nie wszystkie banki robią to tak
    > jak BPH.

    Tzn jak? Mam prośbę, poczytaj umowę i wrócimy do dyskusji, bo nie
    wnosisz żadnej merytorycznej wartości, poza jakimiś hasłami, które nie
    mają pokrycia w rzeczywistości (żeby była jasność, ja wciąż piszę o
    wyciągach).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 42. Data: 2005-12-05 22:43:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> writes:

    > Tak, dlaczego ktoś, kto nie chce otrzymywać korespondencji z banku, nie
    > może być jego klientem.

    Jesli ktos nie wyraza zgody na otrzymywanie korespondencji z banku
    (w zadnej formie, wlaczajac pozostawianie korespondencji w oddziale),
    to nie akceptuje warunkow umowy o prowadzenie rachunkow, oraz
    uniemozliwia bankowi wykonanie takiej umowy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 43. Data: 2005-12-05 23:02:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-05 23:43, osobnik Krzysztof Halasa stwierdził, iż:
> [...]
    > to nie akceptuje warunkow umowy o prowadzenie rachunkow, oraz
    > uniemozliwia bankowi wykonanie takiej umowy.

    Zgodzę się z Tobą w połowie. Zapis ten dotyczy np. zmian w regulaminie
    (na pewno nie dotyczy korespondencji w postaci materiałów reklamowych
    oraz wyciągów).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 44. Data: 2005-12-06 00:31:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Zgodzę się z Tobą w połowie. Zapis ten dotyczy np. zmian w regulaminie
    > (na pewno nie dotyczy korespondencji w postaci materiałów reklamowych
    > oraz wyciągów).

    Czyli zgadzasz sie ze mna calkowicie? :-)

    Przesylanie materialow reklamowych nie jest niezbedne (ani zapewne
    w ogole przydatne) do wykonania umowy a zgoda na to nie jest potrzebna
    do jej zawarcia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 45. Data: 2005-12-06 08:10:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-12-06 01:31, osobnik Krzysztof Halasa stwierdził, iż:

    Jeśli miałeś na myśli to, co ja napisałem, to tak :>

    > Przesylanie materialow reklamowych nie jest niezbedne (ani zapewne
    > w ogole przydatne) do wykonania umowy a zgoda na to nie jest potrzebna
    > do jej zawarcia.

    I tych nieszczęsnych wyciągów też ;>

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 46. Data: 2005-12-08 12:46:24
    Temat: Re: [BPH] Pompowanie wyniku. Z góry :-). I napompowali ;-)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A bo to pewnie jakaś ostateczna rozgrywka na linii ItalianoKreditoFinito i
    > Ałstryjako-Hypohondriko.
    > A kto za to płaci? ;-)

    "BPH: Znajdziemy się w grupie miliarderów"
    http://gielda.onet.pl/0,1209017,wiadomosci.html
    Nie wątpię :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 47. Data: 2005-12-08 13:28:32
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 8 Dec 2005 13:46:24 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    > "BPH: Znajdziemy się w grupie miliarderów"
    > http://gielda.onet.pl/0,1209017,wiadomosci.html
    > Nie wątpię :-)

    hahaha
    to już wiadomo po co to było :)))
    jednorazowo zgarnęli mnóstwo kasy za te debety, żeby przekroczyć
    magiczny miliardzik. oj, marketolenie osiąga coraz wyższe pułapy.
    pewnie się łudzą, że to coś zmieni w ich sytuacji podczas fuzji...
    a że przy okazji zrobiła się podwyżka z 1,2 do 2% - widać z wyliczeń
    wyszło, że przy 1,2% miliardzika się nie osiągnie :)))

    "Zysk netto grupy Banku BPH SA przekroczy w 2005 roku 1 mld zł dzięki
    rozwojowi banku w obszarach: detalicznym i korporacyjnym, oraz
    stabilnym kosztom działania, powiedział w czwartek prezes BPH Józef
    Wancer."

    i machlojkom z TOIP - zapomniał dodać prezes.

    PG

  • 48. Data: 2005-12-08 15:59:56
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 4 Dec 2005 17:14:41 +0100, "Darek"
    <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote:

    >Tak więc BPH nie zastosowal się do swojego regulaminu.

    Z czego wynika prosty wniosek, że nie miał prawa pobrać opłat według
    nowej tabeli, a zatem mówiąc wprost - ukradł pieniądze swoim klientom.

    Ale wiemy już dlaczego nie wysłał informacji o zmianie TOIP - koszt
    znaczków spowodowałby, że zysk wyniósłby tylko 999 mln :)

    PG

  • 49. Data: 2005-12-08 21:03:01
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    rsa127 wrote:
    > Użytkownik "klient" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zgodnie z prawem bank ma obowiązek zawiadomić o zmianach opłat i
    > prowizji z wyprzedzeniem i to pisemnie. Jak nie przysłali Ci listem
    > (np. z wyciągiem) to powołaj się na to. Jak odmówią postrasz UOKiK. A
    > później wyślij do UOKiK zawiadomienie o działaniu na szkodę klientów.

    Mnie okradli ze 150 zł... W dodatku tytuł opłaty nie mówił w ogóleZA CO
    to było, bo mysleli, że głupi klient to się nie zorientuje.
    Poprosiłem o dowód, że SKUTECZNIE doręczyli mi nową tabelę i POWIADOMILI
    o jej zmianie. Z tego co wiem, nie pamietam, że ją otrzymałem i na pewno
    nie otrzymałem tego listem poleconym, więc nie można tego uznać za
    skuteczne (moim zdaniem). Od razu poprosiłem o adres korespondencyjny
    arbitra bankowego na który mam pisać.

    Leszek

  • 50. Data: 2005-12-08 21:29:33
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Od razu poprosiłem o adres korespondencyjny
    > arbitra bankowego na który mam pisać.

    To ja bardziej mientki jestem. Naskrobałem polecony za potwierdzeniem odbioru do
    oddziału i czekam.

    BTW: ciekaw jestem, czy jutrzejsza prasa poda tylko zachwyty Józka 'Enrona'
    Wancera na miliardem, czy może ktoś napisze kilka zdań w jaki sposób to się
    odbyło.

    A J.K. Bielecki w odwecie powinien pobrać za 10 lat z góry ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek