  • 1. Data: 2002-01-22 16:05:05
    Temat: BPH PBK przyznalo, ze zawalilo
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    Oto co dostalem. Informowanie o tym, ze jest to wina przegladarki to zwykla
    sciema.

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w dniu wczorajszym zauważyliśmy, iż w chwili
    uruchamia
    po przerwie, przeznaczonej na przeprowadzenie niezbędnych prac
    modyfikacyjnych,
    systemów Sez@m i Sez@m Biznes, mogły wystąpić trudności z wejściem do
    systemu.
    Trudności polegały na tym, że na stronie e-bank.bph.pl mogła pozostać
    informacja
    o wyłączeniu systemu, mimo zakończenia prac i udostępnienia systemów
    Klientom.
    Sytuacja taka, nie jest spowodowana nieprawidłowym działaniem systemów
    internetowych
    BPH PBK SA, lecz zachowaniem w pamięci przeglądarki internetowej zapisu
    pliku z
    chwili, gdy system rzeczywiście był niedostępny. Odświeżenie strony
    całkowicie
    wyeliminuje problemy z wejściem do systemów.

    Jeżeli podobna sytuacja zdarzy się u Państwa w przyszłości, bardzo prosimy
    odświeżyć stronę, wykonując następujące czynności:

    1) uruchomić przeglądarkę i wejść na stronę e-bank.bph.pl,

    2) nacisnąć klawisz "SHIFT" i jednocześnie kliknąć w ikonę "ODŚWIEŻ" na
    pasku
    narzędzi przeglądarki.

    Innym sposobem odświeżenia strony jest wykasowanie plików tymczasowych
    w przeglądarce:

    uruchomić przeglądarkę i kliknąć w opcję "Narzędzia",
    wybrać "opcje internetowe",
    kliknąć w przycisk "usuń pliki" w polu "tymczasowe pliki internetowe,"
    zaznaczyć w oknie, które się otworzy, "usuń całą zawartość off-line",
    kliknąć w przycisk "OK."

    Raz jeszcze pragniemy podkreślić, że styczniowe przerwy w pracy systemu mają
    na celu
    poprawę jego funkcjonalności, zwiększenie szybkości działania oraz , w
    możliwie
    największym stopniu, dostosowanie go do Państwa oczekiwań. Życzymy wiele
    satysfakcji z
    korzystania z naszych systemów bankowości internetowej a także wielu udanych
    inwestycji
    finansowych.

    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA

    MichalL

  • 2. Data: 2002-01-22 18:18:57
    Temat: Re: BPH PBK przyznalo, ze zawalilo
    Od: d...@i...pl (Adam S.)

    > Oto co dostalem. Informowanie o tym, ze jest to wina przegladarki to
    zwykla
    > sciema.

    hm przeczytalem ten tekst i jakos nie zauwazylem zeby przyznalo

    pozd gren

  • 3. Data: 2002-01-22 18:59:13
    Od: "rotten" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sciema.
    >
    > Szanowni Państwo,
    >
    > Uprzejmie informujemy, że w dniu wczorajszym zauważyliśmy, iż w chwili

    hehe, nie przyznali sie przeciez...

  • 4. Data: 2002-01-22 19:35:51
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia wto, 22 sty 2002 at 16:05 GMT,
    MichalL <m...@n...isn.pl> napisał(a):
    > Jeżeli podobna sytuacja zdarzy się u Państwa w przyszłości, bardzo prosimy
    > odświeżyć stronę, wykonując następujące czynności:

    zdażyła się i owszem

    > 2) nacisnąć klawisz "SHIFT" i jednocześnie kliknąć w ikonę "ODŚWIEŻ" na
    > pasku
    > narzędzi przeglądarki.

    można sobie było odświeżać do woli (z sziftem, controlem i co tam kto
    wymyśli)

    > Innym sposobem odświeżenia strony jest wykasowanie plików tymczasowych
    > w przeglądarce:

    ale ja lubie swoje pliki tymczasowe i nie chce się z nimi rozstawać

    prawda jest taka że strona podawała zly nagłowek
    data ostatniej zmiany pliku nie została zmieniona - nawet dziś jest to
    Last Modified: piątek, 18-sty-02 20:15:37
    czyli moment pojawienia sie planszy ze serwis nieczynny, teraz zawartość
    jest inna ale data została

    stąd IMHO wszystkie te kłopoty

    Jurek

  • 5. Data: 2002-01-23 07:40:02
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    Po co odświeżać, nie prościej ustawić w przeglądarce
    Narzędzia->Opcje internetowe->Ogólne->Ustawienia->Przy każdej wizycie na tej
    stronie

    --
    pozdrawiam
    Artur