eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBPH PBK przyznalo, ze zawalilo › BPH PBK przyznalo, ze zawalilo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "MichalL" <m...@n...isn.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BPH PBK przyznalo, ze zawalilo
    Date: Tue, 22 Jan 2002 17:05:05 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 61
    Message-ID: <a2k2gg$p8q$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: two.markom.krakow.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1011715409 25882 62.121.129.35 (22 Jan 2002 16:03:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Jan 2002 16:03:29 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:156927
    [ ukryj nagłówki ]

    Oto co dostalem. Informowanie o tym, ze jest to wina przegladarki to zwykla
    sciema.

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że w dniu wczorajszym zauważyliśmy, iż w chwili
    uruchamia
    po przerwie, przeznaczonej na przeprowadzenie niezbędnych prac
    modyfikacyjnych,
    systemów Sez@m i Sez@m Biznes, mogły wystąpić trudności z wejściem do
    systemu.
    Trudności polegały na tym, że na stronie e-bank.bph.pl mogła pozostać
    informacja
    o wyłączeniu systemu, mimo zakończenia prac i udostępnienia systemów
    Klientom.
    Sytuacja taka, nie jest spowodowana nieprawidłowym działaniem systemów
    internetowych
    BPH PBK SA, lecz zachowaniem w pamięci przeglądarki internetowej zapisu
    pliku z
    chwili, gdy system rzeczywiście był niedostępny. Odświeżenie strony
    całkowicie
    wyeliminuje problemy z wejściem do systemów.

    Jeżeli podobna sytuacja zdarzy się u Państwa w przyszłości, bardzo prosimy
    odświeżyć stronę, wykonując następujące czynności:

    1) uruchomić przeglądarkę i wejść na stronę e-bank.bph.pl,

    2) nacisnąć klawisz "SHIFT" i jednocześnie kliknąć w ikonę "ODŚWIEŻ" na
    pasku
    narzędzi przeglądarki.


    Innym sposobem odświeżenia strony jest wykasowanie plików tymczasowych
    w przeglądarce:

    uruchomić przeglądarkę i kliknąć w opcję "Narzędzia",
    wybrać "opcje internetowe",
    kliknąć w przycisk "usuń pliki" w polu "tymczasowe pliki internetowe,"
    zaznaczyć w oknie, które się otworzy, "usuń całą zawartość off-line",
    kliknąć w przycisk "OK."

    Raz jeszcze pragniemy podkreślić, że styczniowe przerwy w pracy systemu mają
    na celu
    poprawę jego funkcjonalności, zwiększenie szybkości działania oraz , w
    możliwie
    największym stopniu, dostosowanie go do Państwa oczekiwań. Życzymy wiele
    satysfakcji z
    korzystania z naszych systemów bankowości internetowej a także wielu udanych
    inwestycji
    finansowych.



    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK SA



    MichalL


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1