  • 11. Data: 2002-07-03 09:15:56
    Temat: Re: [BPH] 25 zł za potwierdzenie
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 2 Jul 2002 09:52:52 +0200, j...@p...onet.pl napisał(a):

    >Też się nad tym zastanawiałem, ale przeważyła siła przyzwyczajenia i: nr konta
    >znanny paru osobom, blisko odzdział, blisko bankomaty, dobra historia w razie
    >jakiegoś większego kredytu, no i łatwy PIN do karty :-) (chociaż zmienić go za
    >cholerę nie można). Traktuję to konto jako skarbonkę na życie, skarbonka na
    >emeryturę to mBank. A odkąd mam Sez@ma i bankofon w oddziale bywam sporadycznie.

    Ja w BPH mam tylko konto, na którym mam zlecenie stałe i do którego mam
    podpięte karty. W ogóle do nich nie chodzę, bo źle mi się robi na myśl o
    oddziałach łaskawie otwartych do 14 czy 16 i kolejkach w tych "doskonałych"
    oddziałach czynnych do 18... Oczywiście wpłacenie kasy lub załatwienie
    czegokolwiek w sobotę - fizycznie niemożliwe.

    Dlatego założyłem konto w Fortisie i do BPH tylko przelewam część kasy, żeby
    starczyło na zlecenia...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 12. Data: 2002-07-03 09:31:42
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > czegokolwiek w sobotę - fizycznie niemożliwe.
    >
    > Dlatego założyłem konto w Fortisie i do BPH tylko przelewam część kasy, żeby

    Ale jednak konta na amen nie zamykasz - siła przyzwyczajenia :-)
    Z kolejkami u mnie (Wrocław - Powstańców Śląskich) raczej nie ma problemu,
    jeszcze się nie zdarzyło, żeby przede mną było więcej jak 2 osoby. Ale może to
    kwestia szczęścia i oddziału. Nie jest to, co prawda, mój oddział macierzysty,
    bo w nim to już jest znacznie gorzej. Sobota - to fakt - przydałaby się, ale
    chyba niewiele banków daje taką możliwość.

    Jacek

  • 13. Data: 2002-07-04 09:45:54
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia 3 Jul 2002 11:31:42 +0200, j...@p...onet.pl napisał(a):

    >Ale jednak konta na amen nie zamykasz - siła przyzwyczajenia :-)

    Nie siła przyzwyczajenia - tylko:
    - karty VC i EC/MC, których w Fortisie nie ma
    - spłacony bez problemów kredyt w BPH - a tym samym dobra historia kredytowa
    - pozostałe stałe zlecenia, które sobie spokojnie działają :-)

    Najważniejszy jest w zasadzie punkt z kartami - kart używam sporo, bardzo mi
    się przydają, nie mogę sobie pozwolić na zostanie z jakimś tam elektronem...

    >Z kolejkami u mnie (Wrocław - Powstańców Śląskich) raczej nie ma problemu,
    >jeszcze się nie zdarzyło, żeby przede mną było więcej jak 2 osoby. Ale może to

    W oddziałach gdzie bywam - też często są 2 osoby. Tylko dlaczego ich
    obsłużenie zawsze trwa 30-50 minut? Zawsze mnie szlag chce trafić :-E

    Do tego te automaty do wyciągów: wszystkie w placówkach banku, a ostatnio
    nawet te które były za drzwiami otwieranymi kartą działają tylko w godzinach
    pracy banku (CO TO ZA K***** KRETYNIZM!!!!!!!)...

    >kwestia szczęścia i oddziału. Nie jest to, co prawda, mój oddział macierzysty,
    >bo w nim to już jest znacznie gorzej. Sobota - to fakt - przydałaby się, ale
    >chyba niewiele banków daje taką możliwość.

    Fortis - daje. Ja tylko w sobotę mogę coś załatwić w banku... gdyby te BPH
    chociaż były otwarte od 8!!! Ale praktycznie wszystkie które miałbym po
    drodze do pracy - od 10 do 16. Paranoja :-(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl