  • 1. Data: 2002-07-01 20:25:40
    Temat: kredyt 100% wartosci pko bp
    Od: "szina" <s...@m...icpnet.pl>

    witam
    czy ktos z was ma jakieś doswiadczenia odnosnie wziecia kredytu w pko bp na
    mieszkanie w wysokosci 100%
    mieszkanie na rynku wtórnym
    jakie trzeba spełniać kryteria ażeby dostać taki kredyt
    wiem ze trzeba napewno ubezpieczyc częśc kredytu ale co dalej
    jakie sa w tym jeszcze kruczki
    i czy ten kredyt mogę dostać w Poznaniu bo ktos mi mówił ze dostępny tylko
    na terenie Warszawy
    kredyt chce w obcej walucie

    za jakiekolwiek odpowiedzi thx

    pozdr
    Szina

  • 2. Data: 2002-07-02 05:37:12
    Temat: Re: kredyt 100% wartosci pko bp
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szina" <s...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakie sa w tym jeszcze kruczki
    > i czy ten kredyt mogę dostać w Poznaniu bo ktos mi mówił ze dostępny tylko

    To indywidualna sprawa. Idź do banku, wypytaj, weź formularze i na nich
    wstępne warunki ... i nazwisko osoby z którą będziesz rozmawiać :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-07-02 13:35:05
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    szina napisał(a):

> [...]
    > jakie sa w tym jeszcze kruczki
    > i czy ten kredyt mogę dostać w Poznaniu bo ktos mi mówił ze

    tez sie do takiego przymierzam (ok 90%) i tez w Poznaniu
    polecam przejscie sie do I Oddzialu na placu Wolnosci,
    jak sie czegos dowiesz ciekawego to moze rzucisz na grupe

    pozdro
    premek

  • 4. Data: 2002-07-02 19:26:41
    Od: "szina" <s...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "premek" <p...@U...TO.wp.pl> napisał w wiadomości

    > tez sie do takiego przymierzam (ok 90%) i tez w Poznaniu
    > polecam przejscie sie do I Oddzialu na placu Wolnosci,
    > jak sie czegos dowiesz ciekawego to moze rzucisz na grupe

    no więc byłem w I oddziale pko bp na placu wolności
    i powiedzieli mi żeby wziąść kredyt 100% to dochody netto muszą przekraczać
    3 tys zł
    nawet w przypadku kilku kedytobiorców choc jedna z nich musi wykazać sie
    takimi dochodami
    warunki do przyznania takiego kredytu określa i tak ta firma która
    ubespiecza te 20 % brakujace
    wiec raczej jest to następny kredyt dla bogatych :-(
    w innych bankach jest prawie to samo tylko tyle że wymagaja znów zarobków
    powyzej 7 tyś miesięcznie :-|
    wybieram sie jutro do jednego z oddziałów WBK
    bo jest u nich opcja skredytowania nawet do 95 % inwestycji
    równiez na zasadzie ubespieczenia części kredytu
    jak mówił mi gostek to wynosi ona ok 1200 na cały okres kredytowania
    jednorazowo (przy kwocie 90000)
    wiec nie jest zle zobaczymy z jakimi warunkami mi jutro wyjedzie

    pozdr
    Szina

  • 5. Data: 2002-07-03 09:19:56
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    szina napisał(a):

> [...]
    > kredytowania jednorazowo (przy kwocie 90000)
    > wiec nie jest zle zobaczymy z jakimi warunkami mi jutro wyjedzie

    ja bede bral 80% wiec nie powinno byc problemu, ale dopiero za miesiac,
    lub dwa, chyba warto poczekac co sie stanie z walutami po wczorajszej
    dymisji MF.
    a tak btw to o tych 3k netto nigdzie nie ma informacji, dzieki za info

    jak dowiesz sie czegos ciekawego w wbk, prosze o info co i jak i w
    jakim oddziale

    pozdro
    premek