  • 1. Data: 2015-07-11 20:19:17
    Temat: BOSBank - logowanie do BE
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Hej!

    Czy możecie się zalogować bo BE BOSBank?

    Mi odrzuca logowanie tokenem sprzętowym z informacją "Nieprawidłowy
    Identyfikator lub Klucz". Dodam, że ostatnio się logowałem 30 czerwca i było
    OK. Token nie ma daty ważności napisanej na sobie.

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2015-07-11 22:18:23
    Temat: Re: BOSBank - logowanie do BE
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2015 o 20:19 janek z pola <a...@e...pl> pisze:

> [...]
    > było
    > OK. Token nie ma daty ważności napisanej na sobie.

    Podaj dane Id konta i klucz z tokena, sprawdzimy :)

    --
    Trefniś