  • 1. Data: 2007-11-20 08:45:10
    Temat: BOŚ - zmiana sposobu autoryzacji dostępu do EKOKONTA od grudnia 2007
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Nie wiem czy już było na grupie - przepraszam, jeśli zdubluję
    informację. Wczoraj otrzymałem papierowy list z banku z tą informacją.
    Od 3 grudnia zmienia się sposób dostępu do EKOKONTA. W ogóle teraz całe
    to EKOKONTO z dostępem przez Internet nosi nazwę BOŚBank24 Twoje e-Konto.

    Otóż od grudnia osoby, które będą chciały wykonywać operacje na rachunku
    typu przelewy do innych banków czy zlecenia stałe - a do tej pory
    korzystały ze stałych, zdefiniowanych haseł - będą musiały zaopatrzyć
    się w token.

    Ci, którzy chcą zostać przy starym sposobie autoryzacji - login i hasło
    główne (PIN1) oraz hasło dodatkowe do operacji (PIN2) będą mogli jedynie
    mieć podgląd wykonanych zleceń w historii rachunku.

    Szczegółowe informacje na stronie internetowej Banku Ochrony Środowiska
    - http://www.bosbank.pl/i.php?i=435

    K.

    P.S. A system on-line dostępu do rachunku w banku BOŚ nadal wygląda jak
    ten, który był (nie wiem czy jeszcze jest) w VW Bank Direct czy dawnym
    Lukasie.