  • Data: 2005-10-25 22:15:54
    Temat: Re: BOŚ - limit kwoty przelewu
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    --- konrad --- napisał:
    > Oswajam właśnie nowonabyte EkoKonto w BOŚ - próbowałem właśnie przelew
    > zrobić na 500,00 PLN i okazuje się, że:
    >
    > "Ta operacja przekracza limit jednorazowy dla tego konta.
    > Ta operacja przekracza limit dzienny dla tego konta."

    Limity wklepuje Ci pracownik banku do swojego sytemu. Miałem na umowie o
    BOSBank24 wyszczególnione limity na poszczególne kanały dostępu
    (Internet,telefon). Oczywiście przed wpisaniem na umowę pytalo jaki chcę
    ustalić limit, a nie wpisywali jakiegoś swojego /by default/. Tak więc
    musisz się przespacerować do banku. W ogóle zauważyłem, że w BOS-iu to
    na prawie każdą operację potrzebują papierków, chcesz zmienić limit -
    pisz podanie, chcesz to czy tamto - pisz podanie. Żeby to jeszcze mieli
    gotowe formularze do tego. Pamiętam kiedyś załatwiałem jakąś usługę do
    rachunku to kobita podała mi czystą kartkę i mówi: "proszę napisać, że
    chce pan do rachunku to, to i to i podpis z datą".

    K.