  • 11. Data: 2014-11-24 17:08:50
    Temat: Re: BGZOptima
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > jest coś lepszego od smarta?

    Do końca listopada 4,1% w Krokodylu. Ale trzeba iść do placówki. Dla
    mnie nie problem bo mieszkam nad krokodylem. Właśnie dziś założyłem.

  • 12. Data: 2014-11-24 17:59:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Do końca listopada 4,1% w Krokodylu. Ale trzeba iść do placówki. Dla
    > mnie nie problem bo mieszkam nad krokodylem. Właśnie dziś założyłem.

    płatne konta są wymagane?

    jaka max kwota lokaty?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2014-11-24 18:01:32
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-24 07:38, jureq pisze:

    > W trakcie "ewakuacji" przed zatwierdzeniem przelewu pojawia się komunikat
    > żeby dzwonić to poinformują jak "załatwić" wyższe odsetki.
    > Czy ktoś wie co proponują?

    Jeśli masz środki na 3,5% to proponowali 3,6% ale nie wiem na ile bo im
    zaproponowałem że zostanę przy 4%, ale nie chcieli ;)

  • 14. Data: 2014-11-24 20:15:55
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > płatne konta są wymagane?
    >
    > jaka max kwota lokaty?

    Max 50k do jednego konta (było 200k, ale zmienili) Mam u nich jeszcze
    dwa stare e-konta, które są bezpłatne.

  • 15. Data: 2014-11-24 21:32:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Max 50k do jednego konta (było 200k, ale zmienili) Mam u nich jeszcze
    > dwa stare e-konta, które są bezpłatne.

    dla lokaty na 50kzł nie będę nowego konta otwierał...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2014-11-25 09:05:43
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Do końca listopada 4,1% w Krokodylu. Ale trzeba iść do placówki. Dla mnie nie
    > problem bo mieszkam nad krokodylem. Właśnie dziś założyłem.

    Tak ... ALE .. ktos tu pisal ze wprowadzili limit 1 szt. na max 50kzl

  • 17. Data: 2014-11-26 01:35:05
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-24 08:50, RobertS pisze:

    > lokata + fundusze

    To ta lokata 3,2% na 3 miesiące -
    <https://www.bgzoptima.pl/lokaty/Deklasujaca_IV/defa
    ult.aspx>?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2014-11-26 09:32:23
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Promocyjne oprocentowanie 3,0% w okresie od 26.11.2014 do 26.01.2015.

    I. Definicje:
    1) Saldo Początkowe Rachunku Głównego - wartość środków pieniężnych
    zgromadzonych na Rachunku Głównym w ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg
    stanu na koniec dnia
    poprzedzającego ,,Okres Promocji", przy czym w przypadku Umowy Ramowej
    zawartej po dniu 25 listopada 2014 r. Saldo Początkowe Rachunku Głównego
    przyjmuje wartość 0,00 zł,
    2) Nowe Środki - wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku
    Głównym, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym Rachunku Głównego,
    wg stanu na koniec
    każdego dnia w ,,Okresie Promocji", w kwocie nie większej niż 100 000 zł,
    3) Okres Promocji - okres od dnia 26 listopada 2014 r. do dnia 26
    stycznia 2015 r. dla oprocentowania promocyjnego dla ,,Nowych Środków"
    II. Oprocentowanie promocyjne środków pieniężnych zgromadzonych na
    Rachunku Głównym
    1. W Okresie Promocji:
    1) Nowe Środki oprocentowane są według promocyjnej stopy procentowej w
    wysokości 3,00% w skali roku,
    2. Po dniu 26 stycznia 2015 r. "Nowe Środki" podlegają oprocentowaniu
    według standardowych stóp procentowych w aktualnej wysokości, zgodnie z
    Tabelą Oprocentowania.

  • 19. Data: 2014-11-26 10:04:23
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-11-26 09:32, tom pisze:
> [...]
    > 2. Po dniu 26 stycznia 2015 r. "Nowe Środki" podlegają oprocentowaniu
    > według standardowych stóp procentowych w aktualnej wysokości, zgodnie z

    Czyli kicha wielka :(

  • 20. Data: 2014-11-26 10:28:51
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu środa, 26 listopada 2014 10:04:30 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

    > Czyli kicha wielka :(

    Jak dla mnie można się było spodziewać, skoro deklasowaniem nazwano 3,2 na lokacie ;)
    W tym momencie dla nowych środków jest jeszcze oferta IDEA banku, 3,6 na lokacie
    POWER.