  • 1. Data: 2013-02-05 00:17:57
    Temat: BGŻO dalej nurkuje - od kwietnia 3,6%
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W mailu z banku:

    "Aktualna Tabela oprocentowania Rachunków Oszczędnościowych oraz Lokat
    Terminowych BGŻOptima znajduje się na naszej stronie pod linkiem:
    http://www.bgzoptima.pl/binaries/oprocentowanie_BGZO
    ptima_new.pdf
    Informujemy również, że standardowe oprocentowanie Rachunku Głównego oraz
    Rachunku Celowego w ramach Konta BGŻOptima wynoszące obecnie 4,6% w skali
    roku ulegnie zmianie w dniu 5 kwietnia 2013 r. i będzie wynosiło 3,6% w
    skali roku."

    Także nadchodzące 4,8% nie jest jeszcze, powiedzmy, takie tragiczne z
    uwagi na nieograniczoną ilość przelewów ale już 3,6% to raczej 'bankowa'
    ewakuacja z tego okrętu ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-02-05 10:11:24
    Temat: Re: BGŻO dalej nurkuje - od kwietnia 3,6%
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    To juz jest poziom, gdzie prawdopodobnie zmierza sie z konkurencja innych
    bankow, czyli w kwietniu lub pozniej pojawia sie nowe promocje, bo sporo
    kasy poplynie w inne miejsca.

  • 3. Data: 2013-02-05 10:42:11
    Od: m...@g...com

    Szanowni Państwo,
    na koncie oszczędnościowym BGŻOptima zawsze obowiązywało oprocentowanie promocyjne,
    wyższe niż oprocentowanie standardowe. Przykładowo od kwietnia 2012 środki były
    oprocentowane na 5,8 proc. (w ramach specjalnych promocji na nowe środki nawet 6,5
    proc.), podczas gdy standardowe oprocentowanie konta wynosiło 4,6 proc. Po 5 kwietnia
    2013, kiedy obowiązywać będzie nowe oprocentowanie standardowe, również wprowadzimy
    ofertę promocyjną, dzięki której konto oszczędnościowe BGŻOptima będzie nadal wśród
    najlepiej oprocentowanych na rynku. Informacje o aktualnych promocjach są dostępne
    stale na naszej stronie internetowej.

    Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 4. Data: 2013-02-05 11:00:56
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Szanowni Państwo,
    >na koncie oszczędnościowym BGŻOptima zawsze obowiązywało oprocentowanie
    >promocyjne, wyższe niż oprocentowanie standardowe. Przykładowo od kwietnia

    Co było to było - wszyscy _tutaj_ wiedzą, a co będzie - ano zobaczymy.

    Jak na razie jest CIENKO i na dzień dzisiejszy są lepsze oferty

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2013-02-05 11:03:50
    Od: mietek <b...@w...pl>

    On Tuesday, February 5, 2013 10:42:11 AM UTC+1, Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy
    BGŻOptima wrote:
> [...]
    stale na naszej stronie internetowej.

    > Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima

    ja tam chętnie od was uciekłem ze sporymi oszczędnościami - może dzięki odpływowi
    kapitału pojawi się więcej niż marne 4.8%, które aktualnie nie jest już nawet w top3.

  • 6. Data: 2013-02-05 11:17:06
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-02-05 10:42, m...@g...com pisze:
> [...]
    najlepiej oprocentowanych na rynku. Informacje o aktualnych promocjach są dostępne

    A co to za róznica, czy ono się nazywa promocyjne, czy super promocyjne,
    cze mega hiper promocyjne. Ważna jest wysokość oprocentowania, a reszta
    to ściema marketingowa.

  • 7. Data: 2013-02-05 11:27:55
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    najlepiej oprocentowanych na rynku. Informacje o aktualnych promocjach są dostępne

    To ja Pani Elżbiecie powiem dlaczego zabrałem z Optimy wszystkie swoje
    pieniądze, co do grosika.
    Bo może nawet 4,8% dla konta oszczędnościowego to nie najgorsze
    oprocentowanie i cześć pieniedzy może bym zostawił.
    Tylko , ze "mega super hiper promocyjne oprocentowanie" zostanie
    pewnie wprowadzone znowu dla nowych srodków i tym samym wszyscy którzy
    zostawia u was jakieś pieniadze, nie zasłużą na promocję. Zrobicie z
    nich frajerów ,niegodnych promocyjnego oprocentowania".

    Dlatego " macie tak jak macie". Ani grosika z mojej kasy.

  • 8. Data: 2013-02-05 12:34:04
    Od: Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima <m...@g...com>

    Szanowny Panie,
    oprocentowania promocyjne dotyczyły zarówno środków już zdeponowanych na kontach, jak
    i nowych. Jak najbardziej staramy się aby pieniądze już u nas przez klientów
    zgromadzone wypracowywały dla nich zysk atrakcyjny na tle rynku.
    Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima

  • 9. Data: 2013-02-05 12:49:08
    Od: Tmavy <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 lutego 2013 12:34:04 UTC+1 użytkownik Elżbieta Czerwińska, Zespół
    Prasowy BGŻOptima napisał:
> [...]
    zgromadzone wypracowywały dla nich zysk atrakcyjny na tle rynku.

    > Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima

    TO DO JASNEJ CIASNEJ STARAJCIE SIE BARDZIEJ!

  • 10. Data: 2013-02-05 12:58:14
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Tmavy" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Elżbieta Czerwińska, Zespół Prasowy BGŻOptima

    TO DO JASNEJ CIASNEJ STARAJCIE SIE BARDZIEJ!

    Dlaczego tak ostro do Pani Elżbiety? Starają się jak potrafią.... trzeba
    docenić i uszanować!

    W.