  • 1. Data: 2014-09-09 22:45:43
    Temat: BGŻ Optima - środki z lokaty i saldo rachunu głównego
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Witam,

    Czy środki z zakończonej lokaty będą się wliczać do salda początkowego w bieżącej
    promocji?
    Nie znalazłem definicji Rachunku głównego - czy to jest rachunek wraz z lokatami czy
    bez.

  • 2. Data: 2014-09-10 08:22:44
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 09 Sep 2014 13:45:43 -0700, Piotr Hołda napisał(a):

    > Czy środki z zakończonej lokaty będą się wliczać do salda początkowego w
    > bieżącej promocji?
    > Nie znalazłem definicji Rachunku głównego - czy to jest rachunek wraz z
    > lokatami czy bez.

    W poprzedniej promocji odsetki z lokaty bezkarnej nie liczyły się. Wiem
    bo sprawdzałem wysokość odsetek. Nie sądzę żeby obecnie było inaczej.