  • 1. Data: 2014-09-09 21:25:51
    Temat: 100 zł za lokatę bgż optima
    Od: s...@g...com

    Mam pytanie do zorientowanych, czy ktoś dochodził w drodze reklamacji te 100 zł za
    założenie konta + lokatę.

    Nie wiem gdzie składać reklamację czy do bgż optimy czy do bankiera startera
    ( system poleceń ) mam wątpliwości, bo na innym koncie dostałem premię i nadawcą był
    bankier starter z konta mBanku

    W reklamie bgż optimy było określone 100 zł za założenie lokaty i konta,

    Gdzie składać reklamacje ?

  • 2. Data: 2014-09-09 23:15:34
    Temat: Re: 100 zł za lokatę bgż optima
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f...@g...c
    om>,
    s...@g...com wrote:

> [...]
    > nadawcą był bankier starter z konta mBanku
    >
    > W reklamie bgż optimy było określone 100 zł za założenie lokaty i konta,

    A kiedy byla ta reklama?
    Bo ja dostalem 80zl.
    --
    TA

  • 3. Data: 2014-09-09 23:35:16
    Od: s...@g...com

    np tutaj http://najwiekszy-zysk.produktyfinansowe.pl/e/lead/6
    95/

    jak masz już założone to premii nie dostaniesz, chyba ? ( nie testowałem zamknięcia
    konta i otworzenia ponownego )

    możesz założyć na kogoś z rodziny

  • 4. Data: 2014-09-09 23:45:51
    Od: s...@g...com

    a teraz chyba rzeczywiście coś pozmieniali nie widzę tego ale jak wbijesz w google
    "bgż optima 100 zł" dostaniesz więcej inf. ja już dawno zakładałem było wtedy 100 zł