  • 11. Data: 2012-04-11 18:07:33
    Temat: Re: BGŻ Optima lokata jednodniowa - co od maja?
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-11 08:50, xbartx pisze:

    > W ten poniedziałek (09.04.2012) to chyba raczej nie.

    Fakt ;) przez te święta moje rozważania przesunęły się o jeden dzień ;)

    Jest: w sobotę lub niedzielę
    Ma być: w niedzielę lub poniedziałek

    Jest: z datą poniedziałkową
    Ma być: z datą wtorkową

    Jest: poniedziałek w południe
    Ma być: wtorek w południe

    Pozdrawiam!

  • 12. Data: 2012-04-12 09:30:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 18:07:33 +0200, osa napisał(a):

    > Fakt ;) przez te święta moje rozważania przesunęły się o jeden dzień ;)

> [...]

    Z tego wychodzi, że nastąpiło klasyczne przesunięcie w fazie ;)

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2012-04-18 19:39:15
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    notveryoldman:

    > Pospekulujmy, co się stanie od 1 maja z jednodniowymi lokatami Optima.

    Napisali, że 27 kwietnia ujawnią nowe oprocentowanie na jednodniowej i
    nowe produkty.

    --
    notveryoldman

  • 14. Data: 2012-04-18 20:19:53
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:4f8efc4c$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
    > notveryoldman:

    > Napisali, że 27 kwietnia ujawnią nowe oprocentowanie na jednodniowej i
    > nowe produkty.

    To moze 32-go maja niech ujawnią. :) Przed długim weekendem spadam od nich z
    całą kasą. Później znów się okaże, że wyższe oprocentowanie dla nowych środków,
    a kto zostawił pieniądze na koncie, ten frajer.

    Jak dadzą jakieś sensowne oprocentowanie, to kasa zawsze może do nich wrócić, a
    jak nie to niech sie bujają.