  • 1. Data: 2012-04-10 02:53:08
    Temat: Zerwanie lokaty na szóstkę z plusem w Aliorze
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Czy ktoś już próbował zrywać lokatę na szóstkę z plusem w Alior Banku?
    Po jak długim czasie pojawiają się pieniądze na koncie?

  • 2. Data: 2012-04-10 17:58:17
    Temat: Re: Zerwanie lokaty na szóstkę z plusem w Aliorze
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-10 02:53, XYZ pisze:
    > Czy ktoś już próbował zrywać lokatę na szóstkę z plusem w Alior Banku?
    > Po jak długim czasie pojawiają się pieniądze na koncie?
    Zrywałem dziś na konto w Aliorze więc środki były od razu. Najlepszy
    jest komunikat, że zrywając tracimy odsetki... które oczywiście zostały
    naliczone prawidłowo ;)

  • 3. Data: 2012-04-10 19:00:47
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "osa" wrote in message

    >Najlepszy jest komunikat, że zrywając tracimy odsetki... które oczywiście
    >zostały naliczone prawidłowo ;)

    Straciłeś odsetki od dzisiaj do końca 6-tego miesiąca. To chyba OK, że bank
    Cię o tym ostrzega?

  • 4. Data: 2012-04-10 19:06:34
    Od: "HBG" <h...@g...com>

    "mx" <@m...@o...pl@> skrev i meddelandet news:jm1p04$f2o$1@inews.gazeta.pl...

    > Straciłeś odsetki od dzisiaj do końca 6-tego miesiąca. To chyba OK, że
    > bank Cię o tym ostrzega?

    Czyli po ewentualnym zerwaniu lokaty odsetki naliczane sa do dnia zerwania,
    czy np. za pelny miesiac kalendarzowy pozostawania srodków na lokacie?

  • 5. Data: 2012-04-10 20:44:06
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-10 19:00, mx pisze:

    > Straciłeś odsetki od dzisiaj do końca 6-tego miesiąca. To chyba OK, że
    > bank Cię o tym ostrzega?

    Nie pamiętam jak to dokładnie było napisane, ale straszyli chyba, że NIC
    nie zostanie naliczone ;) Bo przecież tak jest w przypadku innych ich
    lokat więc pewnie nie zmieniali komunikatu dla tej jednej lokaty ;)

  • 6. Data: 2012-04-10 22:03:50
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "mx" <@m...@o...pl@> wrote in message news:jm1p04$f2o$1@inews.gazeta.pl...

    > Straciłeś odsetki od dzisiaj do końca 6-tego miesiąca. To chyba OK, że
    > bank Cię o tym ostrzega?

    Nie stracił, bo bank ich jeszcze nie naliczył. Komunikat dotyczy odsetek już
    naliczonych - znaczy, że kwota "traconych" odesetek z komunikatu jest równa
    tej, która znajduje się w polu "odsetki bieżące naliczone". Na szczęście
    zwracają poprawnie.

    Pozdrawiam,
    maciek