  • 11. Data: 2015-05-28 11:37:06
    Temat: Re: BGŻ Optima ewakuacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości
    On Wed, 27 May 2015 22:27:59 +0200, osa <w...@p...fm> wrote:
> [...]
    bannerBgz.png
    >https://www.bgzoptima.pl/konta_oszczednosciowe/kont
    o_indywidualne/szczegoly_oferty.aspx
    >"przez Saldo Początkowe Rachunku Głównego rozumie się wartość środków
    >pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz
    >Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta , wg
    >stanu na koniec dnia 27 maja 2015 r.,"
    >To można wracać :D

    Swoja droga ... czy oni nie widza co sie dzieje, czy takich zawodnikow
    jest tak malo, ze bank nie ma problemow z plynnoscia ...

    J.

  • 12. Data: 2015-05-28 12:01:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 maja 2015 11:37:20 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Swoja droga ... czy oni nie widza co sie dzieje, czy takich zawodnikow
    > jest tak malo, ze bank nie ma problemow z plynnoscia ...
    Pomijalna dla banku ilość osób robi w ten sposób.

  • 13. Data: 2015-05-29 00:34:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 6...@g...co

    > Swoja droga ... czy oni nie widza co sie dzieje, czy takich zawodnikow
    > jest tak malo, ze bank nie ma problemow z plynnoscia ...

    : Pomijalna dla banku ilość osób robi w ten sposób.

    Ja nie zrobiłem, bo rozchorowałem się.
    I co teraz mam uczynić?!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2015-05-29 01:04:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mk85h5$k2i$...@n...news.atman.pl

    > "Kris" 6...@g...co

    > : Pomijalna dla banku ilość osób robi w ten sposób.

    > Ja nie zrobiłem, bo rozchorowałem się.
    > I co teraz mam uczynić?!

    2 miesiące karne? Sporo!!! Moje wystarczy zwolnienie lekarskie? ;)
    IMO w przyszłości można ostrzegać nieco wcześniej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2015-05-29 10:15:33
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:mk85h5$k2i$1@node1.news.atman.pl...

    > "Kris" 6...@g...co

    > : Pomijalna dla banku ilość osób robi w ten sposób.
    >
    > Ja nie zrobiłem, bo rozchorowałem się.
    > I co teraz mam uczynić?!

    Kiedyś jak przegapiłem to w Meritum przeczekałem. Nie wiem jak teraz, ale
    wtedy chyba % był taki sam, trzeba było tylko po kilku kontach z powodu
    jedna wypłata.
    P.G.

  • 16. Data: 2015-05-29 10:33:50
    Od: b...@o...pl

    W dniu piątek, 29 maja 2015 10:15:31 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Kiedyś jak przegapiłem to w Meritum przeczekałem. Nie wiem jak teraz, ale
    > wtedy chyba % był taki sam, trzeba było tylko po kilku kontach z powodu
    > jedna wypłata.
    > P.G.
    Meritum to już tylko max. 2,25% (do 31.05), procentowo porównywalny jest
    Smart (do 17.06)

  • 17. Data: 2015-05-29 15:52:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@o...pl> 7...@g...co

    > Kiedyś jak przegapiłem to w Meritum przeczekałem. Nie wiem jak
    > teraz, ale wtedy chyba % był taki sam, trzeba było tylko po
    > kilku kontach z powodu jedna wypłata.

    Tam teraz mam 4 konta oszczędne, ale 3 jakieś i 1 jakieś inne.
    Ogólnie merytoryczność nie jest dziś tak korzystna jak 7 lat temu,
    ale sprawdzę, co oferuje. Obok kont oszczędnych są tam lokaty.

    Nie ukrywam, że Optima ma tę przewagę nad konkurencją,
    iż pozwala na wielokrotne lanie.

    : Meritum to już tylko max. 2,25% (do 31.05), procentowo porównywalny jest
    : Smart (do 17.06)

    Chyba szarpnę się Ideowo, albo skorzystam z Tojoty.
    Niestety tam są lokaty. Mogę wlać na lokaty prawie
    wszystko a konieczne luzaki (powiedzmy 3k) pozostawić
    w Optimie.

    Może sprawdzę też, czy mBank dał mi 4% do 3k na eKoncie.
    Ale chyba warto było to sprawdzić dziś, czyli pod koniec miesiąca.

    EB chyba coś daje na RORze.

    -=-

    Ogólnie -- nie przygotowałem się na awarię. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-05-29 17:20:17
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Może sprawdzę też, czy mBank dał mi 4% do 3k na eKoncie.
    > Ale chyba warto było to sprawdzić dziś, czyli pod koniec miesiąca.
    >
    > EB chyba coś daje na RORze.

    Ano daje - 4% do 3,5kzl salda
    + cofke za okreslone wydatki kartami
    (np. sport, kultura, knajpy ... )

    Pozdro

  • 19. Data: 2015-05-30 01:08:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mka02d$flt$...@n...news.atman.pl

    > Ano daje - 4% do 3,5kzl salda
    > + cofke za okreslone wydatki kartami
    > (np. sport, kultura, knajpy ... )

    [rozumiem cofkę w knajpie, ale IMO nie jest ona wcale kulturalna...
    cofki miałem we wtorek... chyba efekt jedzenia jogurtu... -- efekt
    wpływów Waldka i jemu podobnych... od tej pory -- tylko mleko i owoce...
    wczoraj (w piątek) po powrocie do ,,domu'' obaliłem kubek po kubku
    półtora litra mleka MU!!!... rano też chlałem mleko... w galerii takie
    jogurty są o kilkadziesiąt groszy tańsze niż w osiedlowym Freszu,
    i świeższe... lekarz od Millego wprawdzie przyjechał z dużym opóźnieniem,
    ale dał mi tę... no... A! -- receptę... na jakieś prochy -- elektrolity...
    jestem w szoku -- takie prochy stawiają na nogi niemal natychmiast; Sygma
    na prezydenta za kosze ze smakołykami, Krokodyl do par_lamentu, bo tam
    gadają po francusku... Millego za lekarza do samorządu?... Mille ma
    u mnie bardzo dobrą opinię!!! obawiałem się tego, że przyjedzie lekarz,
    i zapyta mnie: ,,o co kaman?'' a usłyszawszy odpowiedź, wrzaśnie coś
    na kształt: to po co mi dupę zawracasz pajacu?!?! nie mam nic innego
    do roboty?'' -- tak mnie nauczono/wytresowano w placówkach eNeFZetowych...
    tymczasem totalne zaskoczenie!! jestem w szoku!!! pół dnia zastanawiałem
    się nad zasadnością wezwania lekarza, aż przemogłem się... i zdecydowanie
    nie żałuję... a jeśli żałuję -- to długiego czasu zastanawiania się...]

    Tedy pomyślę o EB...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2015-05-30 19:02:30
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Meritum to juz Alior, kwestia miesiecy kiedy oferta dokladnie zostanie
    ujednolicona z Aliorem i nazwa Meritum pewnie zniknie