  • 1. Data: 2015-05-26 07:59:00
    Temat: BGŻ Optima ewakuacja
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Wysłałem na pl.comp.pecet i nikt nie odpisał ;) To może tutaj
    spróbuję:

    Ktoś jeszcze coś trzyma w bgż optima?
    Jeśli tak to pora ewakuacji :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2015-05-26 09:09:27
    Temat: Re: BGŻ Optima ewakuacja
    Od: peter <T...@n...nie.wiem>

    WAM pisze:

    > Ktoś jeszcze coś trzyma w bgż optima?
    > Jeśli tak to pora ewakuacji :)

    A jaki jest powód do ewakuacji?

    --
    Peter

  • 3. Data: 2015-05-26 11:57:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 26 May 2015 09:09:27 +0200, peter napisał(a):

    > A jaki jest powód do ewakuacji?

    Kończy się okres promocji na nowe środki. I być może od 28 zacznie
    następny. Więc na dziś lub jutro trzeba stan doprowadzić do zera, żeby
    środki były znów nowe.

  • 4. Data: 2015-05-26 14:53:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 11:57, jureq pisze:

    > Kończy się okres promocji na nowe środki. I być może od 28 zacznie
    > następny. Więc na dziś lub jutro trzeba stan doprowadzić do zera, żeby
    > środki były znów nowe.

    taka sytuacja powtarza się co kilka miesięcy, tym razem się
    przygotowałem ;-)
    w Optimie pusciutko!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-05-26 15:28:36
    Od: peter <T...@n...nie.wiem>

    RobertS pisze:

    > taka sytuacja powtarza się co kilka miesięcy, tym razem się przygotowałem ;-)
    > w Optimie pusciutko!

    a już myślałem, że wprowadzili opłaty za konto.
    Ja ewakuowałem się z Optimy kilka miesięcy temu do funduszy, które można kupić przez
    optimę. Jak na razie jest nieźle - 8%.

    --
    Peter

  • 6. Data: 2015-05-26 20:02:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 26 May 2015 09:09:27 +0200, peter <T...@n...nie.wiem>
    wrote:

    >A jaki jest powód do ewakuacji?

    Powód w tabeli oprocentowania:
    Oprocentowanie promocyjne (stałe) - promocyjne stopy procentowe
    stosowane w okresie od 27 marca 2015 r. do 27 maja 2015 r.
    Nowe Środki (do 100 000 zł) 3,00%

    Od 28.05 zapewne zacznie się nowy okres promocyjny dla nowych środków
    liczonych wg stanu na 27.05

    WAM

  • 7. Data: 2015-05-27 22:27:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-05-26 o 07:59, WAM pisze:
    > Ktoś jeszcze coś trzyma w bgż optima?
    > Jeśli tak to pora ewakuacji :)

    Dziś jeszcze nie opublikowali tabeli oprocentowania ale baner już im
    wskoczył:

    https://moje.bgzoptima.pl/exp/img/marketing/loginban
    nerBgz.png

    3% do 100k do 28.07

    Oby nie zmienili def. nowych środków ;)

  • 8. Data: 2015-05-28 09:40:12
    Od: peter <T...@n...nie.wiem>

    osa pisze:

    > Dziś jeszcze nie opublikowali tabeli oprocentowania ale baner już im wskoczył:
    >
    > https://moje.bgzoptima.pl/exp/img/marketing/loginban
    nerBgz.png

    > 3% do 100k do 28.07

    hm, dzisial 28.05 i stronie piszą:
    Nie zwlekaj - promocyjne oprocentowanie dla Nowych Środków do kwoty 100 000 zł
    obowiązuje
    do 27 maja 2015 r. !!!!!!
    i na moim banerze jest: Promocja .. do 27.05!
    Nie będzie nowej promocji ?

    --
    Peter

  • 9. Data: 2015-05-28 09:54:24
    Od: marek <marek@>

    On 28.05.2015 09:40, peter wrote:
> [...]
    > 000 zł obowiązuje do 27 maja 2015 r. !!!!!!
    > i na moim banerze jest: Promocja .. do 27.05!

    Zadzwoń do nich, to się dowiesz. Nowe środki = ponad stan z dnia
    wczorajszego. Do 28.07. Tu masz baner z informacją o %:

    https://www.bgzoptima.pl/konta_oszczednosciowe/konto
    _indywidualne/

    Marek

  • 10. Data: 2015-05-28 11:15:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 May 2015 22:27:59 +0200, osa <w...@p...fm> wrote:

    >Dziś jeszcze nie opublikowali tabeli oprocentowania ale baner już im
> [...]

    _indywidualne/szczegoly_oferty.aspx
    "przez Saldo Początkowe Rachunku Głównego rozumie się wartość środków
    pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz
    Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta , wg
    stanu na koniec dnia 27 maja 2015 r.,"

    To można wracać :D

    WAM