    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BGŻ Optima ewakuacja
    Date: Fri, 29 May 2015 15:52:36 +0200

    <b...@o...pl> 7...@g...co

    > Kiedyś jak przegapiłem to w Meritum przeczekałem. Nie wiem jak
    > teraz, ale wtedy chyba % był taki sam, trzeba było tylko po
    > kilku kontach z powodu jedna wypłata.

    Tam teraz mam 4 konta oszczędne, ale 3 jakieś i 1 jakieś inne.
    Ogólnie merytoryczność nie jest dziś tak korzystna jak 7 lat temu,
    ale sprawdzę, co oferuje. Obok kont oszczędnych są tam lokaty.

    Nie ukrywam, że Optima ma tę przewagę nad konkurencją,
    iż pozwala na wielokrotne lanie.

    : Meritum to już tylko max. 2,25% (do 31.05), procentowo porównywalny jest
    : Smart (do 17.06)

    Chyba szarpnę się Ideowo, albo skorzystam z Tojoty.
    Niestety tam są lokaty. Mogę wlać na lokaty prawie
    wszystko a konieczne luzaki (powiedzmy 3k) pozostawić
    w Optimie.

    Może sprawdzę też, czy mBank dał mi 4% do 3k na eKoncie.
    Ale chyba warto było to sprawdzić dziś, czyli pod koniec miesiąca.

    EB chyba coś daje na RORze.

    -=-

    Ogólnie -- nie przygotowałem się na awarię. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'