  • 11. Data: 2004-08-18 19:11:44
    Temat: Re: BANK w USA dostepny dla Polakow ?
    Od: "VX" <v...@n...net>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    news:MPG.1b8d49e8ec32581b9897ea@news.dallas.sbcgloba
    l.net...
    > In article <cfvv4s$5do$1@atlantis.news.tpi.pl>, g...@h...com
    > says...
    >
    > To jest dobry pomysl .. zwlaszcza, ze jesli wyciagasz kase w bankomacie
    > Handlowego/CitiPL to wogole nei powinno byc oplat

    Karta Pay Pal nie jest przywiazana do zadnego banku i oplata jest zawsze i
    wszedzie. Posiadam takowa. $1 jest za wyjmowanie kasy w USA bez wzgledu na
    to w jakim banku. W Polsce roznie z tym $1 bywa, przewaznie jest to...10zl
    oraz kurs dolara po kupnie w danym banku z ktorego wyjmujesz kase.

  • 12. Data: 2004-08-19 00:42:00
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cg09li$ihc$1@inews.gazeta.pl>, v...@n...net says...

> [...]
    > to w jakim banku. W Polsce roznie z tym $1 bywa, przewaznie jest to...10zl
    > oraz kurs dolara po kupnie w danym banku z ktorego wyjmujesz kase.

    Ahh.. ty mowisz o karcie PayPal ... hmmm kolega mowil o otwieraniu konta
    w Citi i dlatego sie zasugerowalem. Tez stosunkowo niezly pomysl.

    AP

  • 13. Data: 2004-08-19 07:41:58
    Od: "VX" <v...@n...net>

    "AP" <c...@e...dyndns.org> wrote in message
    .net...

    > Ahh.. ty mowisz o karcie PayPal ... hmmm kolega mowil o otwieraniu konta
    > w Citi i dlatego sie zasugerowalem. Tez stosunkowo niezly pomysl.

    Citibank Handlowy w zaden sposob nie jest powiazany z Citi w USA. To sa dwa
    zupelnie rozne banki. Laczy je wylacznie logo, gdyz amerykanski Citi jest
    udzialowcem w Citi Handlowym. Wiec oplaty za transfery z USA do Polski sa i
    pewnie dlugo beda. Nie ma natomiast oplat za wyjmowanie z bankomatow cashu w
    banku w Citi w USA lub w Handlowym w PL jezeli posiadasz konto i masz cash w
    Citi. Utrzymanie konta w Citibank w USA w wysokosci ponizej $2000 wiaze sie
    z oplata $9 miesiecznie.

  • 14. Data: 2004-08-19 09:06:48
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    > POtem jeszcze zadzwonic i zewryfikowac dane telefoniczne.
    >
    > W efekcie byl to najduzszy proces otierania rachunku z jakim sie
    > spotkalem

    moze jestes po prostu za bardzo zmanierowany, co ?

    > Chetnie sie dowiem jak faktycznie jest W CITI US, bo juz wielokrotnie mi
    > sie zdarzylo tak, ze obsluga klienta mowila jedna a stan faktyzny byl
    > zupelnie inny. Dobrym przykladem jest moja sytuacja z Wells Fargo, ktory
    > twierdzi ze za KAZDY przelew miedzynarodowy pobieraja oplate ... hmmm
    > chyba $25 .... ale w mojej systuacji pobieraja $10 jak za przelew
    > krajowy (bo WF sle tylko do Citi)

    Ale w Wesl Fargo nie mozna przelac kasy z poziomu WWW ?
    Bo o to chodzi tez. Co mi z konta jak nie wyciagne kasy i nie przeleje
    on-line na konto PL ?
    Ofcourse, moge z PayPala, ale jak mi go blokna to co ? Bede jechal do USA po
    2000$ ?

    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 15. Data: 2004-08-19 09:54:39
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Użytkownik "Patek" <g...@h...com> napisał w wiadomości
    > A czy nie wygodniej, majac juz konto w PayPalu, wyciagac sobie kase na ich
    > karte w Polsce.
    > Oplata $1.00 za tranzakcje a przelicznik o 1-2 grosze gorszy niz w
    > kantorach.

    na jaka karte ? Dostaje jakas vise z PayPala ?
    A np. jak bede mial Vise/Mastera z konta w USA, bez PayPala, to jak wyglada
    sytuacja z wygraniem dolcow u nas ?
    Bo ja np. bym potrzebowal wyciagnac 1000$ co miesiac lub np. 2000$ co 2
    miechy
    Nawet jak bedzie bankomat z USD (jakies sa na lotniskach czytalem) to i tak
    tego za jednym razem nie zrobie
    Wiec pomysl z karta chyba odpada, a bylo by to dobre.
    Zaznaczam ze nie chce zlotowek, tylko $$$

  • 16. Data: 2004-08-19 09:56:44
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

> [...]
    > Citi. Utrzymanie konta w Citibank w USA w wysokosci ponizej $2000 wiaze

    Az 9$ ?
    A nie ma tam jakiegos darmowego dla studenta czy cos ? Chyba cos tam
    widzialem

  • 17. Data: 2004-08-19 11:32:37
    Od: "VX" <v...@n...net>

    "PolandMET.com" <m...@m...net> wrote in message
    > na jaka karte ? Dostaje jakas vise z PayPala ?

    Pay Pal wydaje bezplatna karte Master card. Ale nie kazdemu....Dopiero po
    pewnym czasie, konto musi byc zweryfikowane i musi byc na nim aktywnosc....

  • 18. Data: 2004-08-19 11:34:19
    Od: "VX" <v...@n...net>

    > Az 9$ ?
    > A nie ma tam jakiegos darmowego dla studenta czy cos ? Chyba cos tam
    > widzialem

    Citibank w USA to jest jeden z najgorszych bankow dla osob, ktore nie maja
    czego tam polozyc w przynajmniej $2000 na dobre.....

  • 19. Data: 2004-08-19 12:05:15
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Użytkownik "VX" <v...@n...net> napisał w wiadomości

    > Citibank w USA to jest jeden z najgorszych bankow dla osob, ktore nie maja
    > czego tam polozyc w przynajmniej $2000 na dobre.....

    Hmm.
    No to doradzcie w takim razie (warunki od najwazniejszych poczawszy)

    Bank ktory jest jako taki a nie wirtualny ani nie jakas kiszka
    Zeby mozna bylo zalozyc konto zdalnie, bo znajoma nie bedzie biegac
    specjalnie przez pol stanow za bankiem
    Zeby byl tani (3-5$/miecha) a najlepiej darmowy (konto), moze byc bez wygod,
    tylko przyjmowanie kasy z eBaya
    Zaby dalo sie zalozyc PayPala
    Zeby sie dalo jakos kase w $$$ wyciagnac. Wiec jesli nie przez PayPala to
    jak ? Przez Mastera/Vise ?

    Bo skoro nie CITI to ja juz nie wiem ktory bank.
    Tam przynajmniej mozna przelewac kase do PL z ich WWW. W innych nie
    widzialem
    A wyciaganie zlotowek z karty VISA u nas to ja dziekuje

  • 20. Data: 2004-08-19 14:20:13
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Użytkownik "VX" <v...@n...net> napisał w wiadomości

    > Citibank w USA to jest jeden z najgorszych bankow dla osob, ktore nie maja
    > czego tam polozyc w przynajmniej $2000 na dobre.....

    no nie wiem
    Poczytaj tu
    http://web.da-us.citibank.com/cgi-bin/citifi/scripts
    /prod_and_service/prod_serv_detail.jsp?BS_Id=AccessA
    ccount&BV_UseBVCookie=yes

    Konto 3$/miecha, bez wkladu, pelna kontrola z WWW wraz z wysylaniem kasy.
    Dostajesz ATM/Debit Card. To chyba Master Card a co za roznica miedzy Debit
    a Credit to juz nie wiem. Debit jest do wysokosci salda ? To nawet lepiej.