  • 1. Data: 2005-03-08 06:14:24
    Temat: Awarie PKO BP zaraźliwe (Inteligo)
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    Od rana mam:
    Błąd w komunikacji z systemem bankowym. Operacja nie może być zrealizowana.
    I tyle jeśli chodzi o zalogowanie się do Inteligo :)
    Wczoraj zaś bankomat PKO BP dziwnie długo mielił zanim wydał kasę z Electrona
    Inteligo.
    Wiewiórki p.b.b coś wiedzą ?

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2005-03-08 06:32:52
    Temat: Re: Awarie PKO BP zaraźliwe (Inteligo)
    Od: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" napisał

> [...]
    > zrealizowana.
    > I tyle jeśli chodzi o zalogowanie się do Inteligo :)

    To nie awaria, ale przedluzona modernizacja/prace konserwacyjne/whatever:

    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_przerwa
    _0703.htm

    --
    mindex

  • 3. Data: 2005-03-08 06:51:05
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-08, mindex <m...@n...idea.net.pl> wrote:

    > Użytkownik "Marcin Jurczuk" napisał

    > To nie awaria, ale przedluzona modernizacja/prace konserwacyjne/whatever:
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_przerwa
    _0703.htm
    4 godz przedłużenia - dobre :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-03-08 06:57:39
    Od: "LeH" <S...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    _0703.htm
    > 4 godz przedłużenia - dobre :)

    heh ......z konsultantem tez NIE DA się połączyć :(((((((

    Lonek

  • 5. Data: 2005-03-08 07:15:42
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

> [...]
    > I tyle jeśli chodzi o zalogowanie się do Inteligo :)
    > Wczoraj zaś bankomat PKO BP dziwnie długo mielił zanim wydał kasę z

    Dzisiaj, po 8.00 w dalej nie działa. Kiedy ten burdel sie skończy ?
    Co to za system, że nic nie działa? Trzeba sie bedzie ewakuować !
    Krzysio

  • 6. Data: 2005-03-08 09:45:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysio <k...@i...pl> wrote:
    > Co to za system, że nic nie działa? Trzeba sie bedzie ewakuować !

    No juz bez przesady...

  • 7. Data: 2005-03-08 10:22:41
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

> [...]
    > I tyle jeśli chodzi o zalogowanie się do Inteligo :)
    > Wczoraj zaś bankomat PKO BP dziwnie długo mielił zanim wydał kasę z Electrona

    Coś plotą o jakimś starożytnym rzymskim cesarzu...
    yamma

  • 8. Data: 2005-03-08 11:45:05
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No juz bez przesady...

    tym bardziej ze inteligo smiga od 9 bez problemow, rano mieli zadyszke
    tylko.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 9. Data: 2005-03-08 12:28:56
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:d0js8o$8pj$1@news.onet.pl...

    > No juz bez przesady...

    Szanowny Michale ! Mam nadzieję, że wyobrażasz sobie znany bank, np.
    szwajcarski, w którym nagle nic nie działa ?
    Żaden system komunikacji ? Tylko w Polsce jest możliwe takie dyletanctwo
    systemów i osób żyjacych z moich pieniędzy!
    Spadła może bomba neutronowa ? - czy tylko śnieg, jak zwykle w zimie ?
    Pozdrowienia
    Krzysio